Gå til innhold

Utroskap, hva er verre — ONS eller forelskelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som det står i overskrift. Hva hadde dere syntes verre hvis partner var utro. At hen hadde ONS eller hen hadde blitt forelsket i en annen?

Anonymkode: d5b2c...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

ONS - da er det null respekt

forelskelse, da kunne jeg forstått det, selv om det var vondt

begge kvalifiserer til brudd

Anonymkode: 81985...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ons er bare en feil,et feiltrinn. Det er enkelt å tilgi. Forelskelse da vil man ikke være sammen med partner så da er jo den saken grei. 

Anonymkode: c0d9e...18d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det verste er langvarig utroskap, om det så «bare» handler om ligging, men at den andre er ført bak lyset i lengre tid.

Anonymkode: 62b08...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
SPOCA skrev (2 minutter siden):

Det er like ille, og forholdet hadde vært over uansett.

Ja, hadde spydd ved tanken på at han hadde puttet redskapen sin inn i meg etter at den hadde vert inne i ei annen fitte før meg. Æsj. De er nesten aldri mann nok til å si i fra sjøl med en gang etterpå.

Anonymkode: fe86c...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Forelskelse vil være verst. Emosjonell utroskap hadde nok ødelagt meg mer enn én engangshendelse på fylla. Men jeg tror kanskje ikke at jeg hadde klart å tilgi noen av delene. 

Anonymkode: eb732...eb6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det går an å sammenligne de to selv om jeg forstår tankegangen. Hadde heller valgt å være føre var. Om det stilte seg slik at jeg ikke kunne hatt sex med partneren min av helsemessige årsaker, så kunne han fått dekt det fysiske behovet sitt hos en annen kvinne, så lenge jeg fikk kos og nærhet fra han. Syns det er viktig å være rause med hverandre. Ingen er tjent med å gå bak ryggen på hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen forskjell i den grad at jeg ville gjort det slutt uansett 

Men ville nok blitt mye mer såret om det var ONS med en tilfeldig fyr, enn om det skjedde fordi hun hadde blitt forelsket i noen

Anonymkode: 43a58...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forelskelse/ emosjonelt utro er helt klart værst.

Anonymkode: 569af...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forelskelse!

Da står man jo i fare for å miste personen. Da er det jo over. 

ONS er jo bare sex. Jeg er sånn type som kunne hatt åpent forhold så det er ikke så veldig big deal som i at jeg blir sjalu av det. Men det er jo tillitsbrudd såklart. Hadde han sagt det dagen etter og angret som en hund så skulle jeg nok klart å tilgi det. Det hadde ikke gitt meg søvnløse netter. Hadde han vært forelsket i en annen derimot.. :(

Anonymkode: aa838...189

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, hadde spydd ved tanken på at han hadde puttet redskapen sin inn i meg etter at den hadde vert inne i ei annen fitte før meg. Æsj. De er nesten aldri mann nok til å si i fra sjøl med en gang etterpå.

Anonymkode: fe86c...f9d

Er du bare sammen med jomfruer?

Anonymkode: 1a616...8f9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo ikke uvanlig å bli forelsket i andre når man er i et forhold, og det er ikke noe man kan styre. Er drøyt å si at det er utroskap. Spørsmålet blir hva man gjør med forelskelsen, om man bare lar den dø eller om man begynner å være med den man er forelsket i.

Anonymkode: 9b0fe...71a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Spiller egentlig ingen rolle for min del. 
Begge deler setter en effektiv stopp for forholdet.

Selv kastet jeg ut samboeren min på dagen, da jeg fant ut av hennes utroskap. Satte alle eiendelene hennes ut i oppkjørselen og sendte henne en sms om at hun hadde et døgn på å hente det, før det havnet på Finn.no som «gis bort mot henting».

Blokkerte henne i alle kanaler og har ikke snakket med henne siden.

Om hun var forelsket i  vedkommende hun var utro med eller ikke, er meg revnende likegyldig.

Anonymkode: 45a39...5c6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som det står i overskrift. Hva hadde dere syntes verre hvis partner var utro. At hen hadde ONS eller hen hadde blitt forelsket i en annen?

Begge er ting jeg ikke aksepterer og forholdet hadde vært over. Med det sagt, så er emosjonelt utro definitivt hva jeg anser som verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde han hatt ONS eller langvarig utroskap hadde det vært enkelt å bare gå. 

Min mann har vært forelsket i ei anna (tror jeg), mye som har skjedd bak min rygg, men de har ikke vært fysiske. Dermed har jeg heller ikke klart å gå. 

Anonymkode: 5b5e7...d7f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Spørsmålet blir hva man gjør med forelskelsen, om man bare lar den dø eller om man begynner å være med den man er forelsket i.

Ja! Det var det jeg hadde i tankene når jeg skrev mitt svar.🙈 Å forelske seg men la det dø ut anser jeg som ingenting egentlig.. naturlig.. sånt skjer 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forelsket. Men hadde gjort det slutt for begge deler.

Anonymkode: d89e1...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS helt klart, for min del. Hadde blitt kvalm av tanken.... 🤢

Men utroskap er ikke greit uansett, i min bok. Og det er ikke noe jeg tilgir eller godtar. Der er jeg ganske hard... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er jo ikke uvanlig å bli forelsket i andre når man er i et forhold, og det er ikke noe man kan styre. Er drøyt å si at det er utroskap. Spørsmålet blir hva man gjør med forelskelsen, om man bare lar den dø eller om man begynner å være med den man er forelsket i.

Jeg tolket det som ha sex med noen man ble forelsket i jeg.. Men mulig det ikke var slik ment. 

Anonymkode: c0d9e...18d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...