AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Mannen min har vært utro. Ikke bare en gang, men flere… Jeg hater så det han har gjort, men ønsker samtidig å bli i ekteskapet vårt. Kjenner at jeg er veldig bitter på det han har gjort mot meg og sliter med å komme videre. Vurdert å være utro selv.. Vet det sikkert ikke gjør forholdet vårt noe bedre, men hvorfor skal han ha nye seksuelle opplevelser inn i vårt forhold og ikke jeg? Kommer sikkert ikke til å gjøre noe med det, men tanken er der selv om det egentlig er kun mannen min jeg vil ha. Hvorfor tenker jeg i det hele tatt at det skal hjelpe meg? Lurer på om de som velger å være utro noen gang har reflektert over hvor stor skade psykisk det påfører den som blir bedratt? Anonymkode: 899c4...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Om dere begge har utroskapsgenet, er det bare å kjøre på. Anonymkode: 5e53f...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Hvorfor vil du fortsette ekteskapet med ham? 🤔 Anonymkode: 5b5dd...8fe 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Jeg vurderte hevn husker jeg, altså å «ta igjen» med å være utro selv. Men innså at da ville jeg bare dra inn en uskyldig tredjepart (å være utro med)… Så skilte meg i stedet (etter litt tid) Anonymkode: 1c719...e62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Det er forståelig at du er sur og bitter på din utro mann, og det har du all rett til, men hvis du går bort og er utro selv, da er ikke du det spor bedre enn mannen din og da kan ikke du kreve noe som helst av han lenger. Om du fremover skal kunne forlange troskap av din mann, da er du også nødt til å være tro selv. Anonymkode: 96a9b...c8c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min har vært utro. Ikke bare en gang, men flere… Jeg hater så det han har gjort, men ønsker samtidig å bli i ekteskapet vårt. Kjenner at jeg er veldig bitter på det han har gjort mot meg og sliter med å komme videre. Vurdert å være utro selv.. Vet det sikkert ikke gjør forholdet vårt noe bedre, men hvorfor skal han ha nye seksuelle opplevelser inn i vårt forhold og ikke jeg? Kommer sikkert ikke til å gjøre noe med det, men tanken er der selv om det egentlig er kun mannen min jeg vil ha. Hvorfor tenker jeg i det hele tatt at det skal hjelpe meg? Lurer på om de som velger å være utro noen gang har reflektert over hvor stor skade psykisk det påfører den som blir bedratt? Anonymkode: 899c4...9e1 Så feig du er. Gå heller fra han, å synke like lavt er bare patetisk Anonymkode: 81287...2ad 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Jeg har aldri forstått behovet for hevn. Dette virker som en veldig usunn relasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor vil du fortsette ekteskapet med ham? 🤔 Anonymkode: 5b5dd...8fe Fordi han er mannen min, far til våre barn og jeg elsker han. Hvordan jeg skal klare å komme videre? Vet ikke.. Men jeg føler samtidig at det er feil å avslutte forholdet selv om det går imot alt jeg tidligere har trodd på. Han er ikke lenger den jeg giftet meg med og vil aldri kunne bli det… men håper vi kan klare å finne veien videre sammen Anonymkode: 899c4...9e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden Irak skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri forstått behovet for hevn. Dette virker som en veldig usunn relasjon. Handler egentlig ikke om behovet for hevn. Mer likevekt i seksuelle erfaringer.. vanskelig å forklare Anonymkode: 899c4...9e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden Det er ikke uvanlig at en bedratt tenker tanken å ta igjen i et hevnperspektiv, eller å utjevne noe man føler er en skjev situasjon. Hvis du har LYST å ha sex med andre, så kan man på en måte si at dette er sjansen. At du har sex med noen for å nullstille situasjonen og likestille dere, og så starte på nytt. Men hvis du egentlig ikke har lyst på andre, kommer det neppe noe godt ut av det, du kan fort angre heller. Og velge noen du ellers ikke ville valgt å ha sex med. Og uansett blir neppe verken psyken eller forholdet særlig bedre av det. Du får ikke tatt «ordentlig» hevn, fordi det var han som først brøt tilliten og satte forholdet på spill, mens du gjør det som en respons på hans handlinger. Og HVIS du har lyst å ha sex med andre nå, hva hindrer deg i å få lyst på andre igjen senere da? Da ville jeg nok heller satt meg ned og tenkt seriøst gjennom hvorfor man vil bli i et forhold som har såpass skjelven grunnmur. Ikke tenkt på hvem andre jeg skal ha sex med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden Det hjalp i hvert fall meg å komme videre for 3 år siden. Var på byen og fant meg en yngre kjekkas. Hadde ons og lever veldig greit med det. Jeg ville ut av offerrollen, og vi ønsket å fortsette sammen. Utroskap er ugreit, men da startet vi «på nytt» etter samtaleterapi og bearbeiding. Det er ikke så sort/hvitt og enkelt som man kanskje tenker før man står i situasjonen selv. Og særlig når det er barn inne i bildet. Anonymkode: bd853...ff6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mannen min har vært utro. Ikke bare en gang, men flere… Jeg hater så det han har gjort, men ønsker samtidig å bli i ekteskapet vårt. Kjenner at jeg er veldig bitter på det han har gjort mot meg og sliter med å komme videre. Vurdert å være utro selv.. Vet det sikkert ikke gjør forholdet vårt noe bedre, men hvorfor skal han ha nye seksuelle opplevelser inn i vårt forhold og ikke jeg? Kommer sikkert ikke til å gjøre noe med det, men tanken er der selv om det egentlig er kun mannen min jeg vil ha. Hvorfor tenker jeg i det hele tatt at det skal hjelpe meg? Lurer på om de som velger å være utro noen gang har reflektert over hvor stor skade psykisk det påfører den som blir bedratt? Anonymkode: 899c4...9e1 Åpent forhold foreslås da. Regner med han ikke ville like det men det hvis du skal bli værende så er det betingelsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden Så du skal senke deg ned på hans nivå? Da er du ikke noe bedre enn ham og har ingenting å klage på. Hvis det er slik du vil ha det, og en slik person du vil være, kjør på. Noen må være White Trash også. Anonymkode: 648e1...0c3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18 timer siden #14 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Handler egentlig ikke om behovet for hevn. Mer likevekt i seksuelle erfaringer.. vanskelig å forklare Anonymkode: 899c4...9e1 Tenker det er likevekt om partneren din er enig. Ikke ellers. Det er meg det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Mannen din har vert utro flere ganger, men du ønsker å bli. Da trenger du ikke lage sytetråder her. Ris til egen ræv! Anonymkode: 14e9a...26f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden Jeg hadde tenkt at det var fritt frem for meg og. Hadde dratt på byen og flørtet alt jeg hadde orket. Anonymkode: 2b20f...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi han er mannen min, far til våre barn og jeg elsker han. Hvordan jeg skal klare å komme videre? Vet ikke.. Men jeg føler samtidig at det er feil å avslutte forholdet selv om det går imot alt jeg tidligere har trodd på. Han er ikke lenger den jeg giftet meg med og vil aldri kunne bli det… men håper vi kan klare å finne veien videre sammen Anonymkode: 899c4...9e1 Han elsker ikke deg om han er utro, ikke en men flere ganger også. Han er bare en drittsekk av en sviker. Notorisk utro, at du gidder og orker. Skjønner meg ikke på damer som finner seg i sånt Anonymkode: ae6b2...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden Hva har han sagt om årsaken til utroskapen da? I tillegg til å åpne forholdet, kunne dere også vurdere en avtale om å utforske sammen, som swingers, eller klubbgjester. Hvis spenningen hans ligger i å spille singel bak din rygg, så er det verre. Innlegget ditt harmonerer ellers litt dårlig. Å bli psykisk skadet av utroskap, ja. Men ikke bare fordi han plutselig har fått pult noen flere enn deg 🙄 Anonymkode: 61f0e...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden Jeg ble bedratt for mange år siden, men bestemte meg for å bli. Og tok hevn. Sa det aldri, men det var absolutt verdt det for egen psyke sin del. Sett i ettertid, så hadde nok det aller beste for psyken vært å gå med en gang selv om det er smertefullt. Forholdet blir aldri det samme igjen samme hvor mye de angrer og vil gjøre opp for seg. Gode tanker til deg ❤️❤️ Anonymkode: 32f3e...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden Gjennomtenkt Anonymkode: 51436...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå