AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hei. Har i hele vinter vært plaget av tørre og sprukne lepper, søkte opp leppomader som kunne hjelpe. Og på listen dukket Elizabeth Arden Eight hour Intensive lip repair balm. Den skulle kunne brukes som en kur over natta, men det sto også at man kunne smøre på den så ofte man ville. Tror jeg smurte på leppene 4 - 5 ganger før jeg la meg, men merket etterhvert at jeg fikk litt vondt i magen. Trodde så klart det var noe mat jeg hadde spist, men hele familien hadde spist det samme, og ingen av de var dårligere. Men i dag merker jeg at med en gang jeg smører på leppomaden så får jeg vonde sting i magen. Har ikke klart å spist noe særlig i dag. Og når jeg leste nærmere på ingrediens listen står det oppført Castor Oil, det kan jo brukes som avføringsmiddel.. Men uansett det må jo være i ekstremt små mengder. Er det flere her som har reagert på leppomade fra denne produsenten før? Man skulle tro at en såpass dyr leppomade skal være bra, og ikke noe man kan få diaré ifra, prøvd å søke på nettet men det kommer ingenting opp. Anonymkode: d9c92...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden For å være ærlig så høres det helt merkelig ut, og jeg vil tippe det er helt tilfeldig, hvis ikke du er faktisk allergisk mot noen av ingrediensene.. har brukt samme produkt tidligere, ikke reagert sånn.. Men som sagt, enten er det tilfeldig, du har en allergi, eller det er noe feil med akkurat ditt produkt. Anonymkode: 37a92...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #3 Del Skrevet 57 minutter siden Jeg leste overskriften som at Elizabeth Arden hadde et produkt som het «Diaré». Takker for meg, og går og tar meg en kopp kaffe til… 😅 Anonymkode: 2aaf4...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå