Gå til innhold

Tips til stor mann?

Anbefalte innlegg

Gjest Stor mann!
Skrevet

Ok, jeg skal 20 kg ned, har god tid og det er ikke noe krise på gang! Kom med gode tips, strategier og hva som helst dere anbefaler....

Alle tips taes imot med en stor takk og bamseklem tilbake!

Hilsen Stor mann

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Et veldig godt tips er å drikke rikelig med vann til maten, det gjør at man både blir fortere mett og at man opptar mindre næring fra den maten man spiser. Vann er også bra utenom måltidene, og bør være det som brukes som tørstedrikk til daglig. Spis sunn og god mat i fornuftige mengder, og rør på deg hver dag, så skal du se at vekten legger seg på et riktig nivå :)

Gjest gjest1
Skrevet

Gratulere med målet om vektnedgang! Du har et flott utgangspunkt med det at du vil bruke tid! Dermed er har du også alle muligheter til å ikke bare nå målet, men også holde vekten.

Spis sunt og variert, bruk masse frukt og grønnsaker og finn en mosjonsform du trives med. Legg på et par økter med styrketrening i uka, og resultatene vil komme!

Gjest Hilde K S
Skrevet

1. Har du sjans, så går du en tur før frokost. Alt er bedre enn ingenting!

2. Spis hyppige, små måltider.

3. Kutt ut snop i ukedagene.

4. Tren en blanding av kondisjon og styke. Da får du en finere fordeling av kroppsfett, samt at det ikke blir så mye løshud.

5. Pass på hva du putter i munnen din.

6. Lyke til! Det er utrolig deilig når man har nådd målet!

Skrevet

Jeg vill annbefale deg å melde deg inn i vg sin vektklubb , vektklubb.no

Da får du annbefalinger om hvor mye du skal spise, du kan føre dagbok så du ser hvor mye du spiser hver dag etc.

Hvis du ikke vill det så er mine tips her:

- spis grovt brød

- frukt

- kutt ned på fett og søtsaker

- beveg deg, finn en mosjonsform du liker feks gå tur, vaske bilen etc.

- spis litt hver tredje time

- velg sunn snacks i små possjoner feks nøtter, iskrem fra sans

- planlegg hva du skal kjøpe når du går til butikken, ikke gå i butikken når du er sulten.

- tenk over hva som har gjort at du har gått opp i vekt, og unngå det som har gjort det.

- kos deg med maten og spis sakte

- knekkebrød trenger ikke være kjedlig pynt gjerne med salat, tomat, agurk etc

- unn deg noe godt en dag i uken feks en liten melkesjokolade, en kopp kakao etc

Jeg har en mann som holder på å slanke seg ned 15 kg, og det er utrolig mye mat en mann trenger, men pass på så det er riktig mat.

Lykke til med vekttapet og jeg skal love deg vektklubbben er ikek slanking men endring av kosthold på en fin måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...