AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har en SUV med god plass. Hvis jeg finner et sted å parkere den, dekker til vinduene, legger ned baksetene og bretter ut madrassen og legger meg til å sove for natta. Er det lov? Anonymkode: 35608...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har en SUV med god plass. Hvis jeg finner et sted å parkere den, dekker til vinduene, legger ned baksetene og bretter ut madrassen og legger meg til å sove for natta. Er det lov? Anonymkode: 35608...afd Hvorfor skulle det ikke være lov? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden noen steder lov, noen steder ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Ja, det er lov så lenge du ikke sover mens du kjører. Anonymkode: 6e310...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Så lenge det ikke er camping forbudt eller privat Anonymkode: 911a3...4ee 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Jeg campet i bilen (en helt vanlig personbil) i to uker i sommer, så jeg håper virkelig det er lov 😅 Anonymkode: a6981...298 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så lenge det ikke er camping forbudt eller privat Anonymkode: 911a3...4ee Det er sant at "camping" og "overnatting" ikke er tillatt en del plasser. Kjører du ned til Europa er det enda strengere. Men når driver du egentlig med camping eller overnatting? La oss si du har en nattkjøring. Du er kjempe trøtt og trafikkfarlig. Du stopper og sover i 40 minutter ved camping forbudt utsiktspunkt. Får du bot? Anonymkode: c6bcc...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Mannen min gjør dette ofte hvis han kjører langt. Finn en rasteplass og slå deg ned 😀 Anonymkode: 027e9...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 49 minutter siden #9 Del Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min gjør dette ofte hvis han kjører langt. Finn en rasteplass og slå deg ned 😀 Anonymkode: 027e9...6db Bare ikke gjør dette nedover i Europa. Kan være veldig utsatt for ran da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #10 Del Skrevet 43 minutter siden Ja man gjør jo dette i bobiler. Bare følg gjeldende skilting. Anonymkode: c8439...3b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #11 Del Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har en SUV med god plass. Hvis jeg finner et sted å parkere den, dekker til vinduene, legger ned baksetene og bretter ut madrassen og legger meg til å sove for natta. Er det lov? Anonymkode: 35608...afd Ja, det går veldig fint! Norge er fortsatt et veldig bra land for fricamping. Anonymkode: 374ab...8c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #12 Del Skrevet 37 minutter siden Kommer ann på hvor du har tenkt til å sove. Det er for eksempel forbud mot overnatting i bil i Oslo Kommune. Uten at jeg gidder å sjekke, så er det sikkert likt i våre andre byer. Anonymkode: 47068...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå