AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Jeg kjenner at jeg blir utrolig sliten. Har flere kunder som tar seg god tid til å svare. Jobber med saksbehandling og flere av de bruker opp til flere uker på å gi ett svar. Tross purring. Jeg ser også at når jeg sender de sms, så blir meldingen lest, men aldri besvart. Snakket med en kunde klokken 11, som ønsket å bytte sin faste tid for oppfølgning til senere på dagen - sendte melding og spurte om når de kunne og om forslo et tidspunkt, meldinger er lest, men ikke besvart. Jeg forklarte også overfor henne at disse endringene ville påføre flere endringer hos meg, og det var viktig at hun fulgt opp. Nå har det gått 3 timer, ingen svar og jeg er nødt til å kontakte de andre for endringer. Kjenner jeg blir helt sliten. Hvor langt pleier dere å la det går før dere gjør noe mer videre ? Personlig hadde jeg ikke fulgt opp, men siden det er en del av arbeidsoppgavene mine, så er jeg nødt til det. Anonymkode: e8824...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Ring. Anonymkode: 7c797...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Folk er overstimulert og utslitt av å være tilgjengelig 24/7 og på samme måte ha en forventing på seg om at "det er jo bare å svare". Det er min teori ihvertfall 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden hva slags kunder er dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Må du ha raskt svar får du ringe. Ikke alle er flinke til å svare Anonymkode: b69bc...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå