AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden En jeg var veldig interessert i for noen mnd siden… følte han ble kald og trakk seg vekk. Til slutt gikk følelsene mine bort. Nå ringer han og sier han vil ha meg tilbake. Er dette normal oppførsel? Jeg har ikke følelser mer for han.. så jeg gikk videre og møtte en annen etterhvert… ,med også samme oppførsel. Begynner å lure på om hva det er for noe galt med meg. Prøver å holde meg litt unna, så jeg ikke skremmer han. For jeg liker han veldig godt. Og håper han kommer tilbake en gang… Har opplevd dette før. Hva har dere andre som har opplevd dette erfaring med i forhold til tid? Når ca kommer de tilbake? Anonymkode: 0df7b...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Kan jo være hundre forklaringer på det da. Men en typisk adferd for en del miljøskadde menn som både sliter på datingmarkedet OG som allikevel hele tiden lurer på om de kan få noe bedre. De "slår til" på dem de får sjans på samtidig som de håper å få sjans på noen andre. ELLER at de bare er usikre på om du er den rette. Så de blir litt kjølige og halvinteresserte. Så etter noen mnd uten hell på markedet begynner de å tenke på hun de kanskje hadde litt sjans på allikevel og ønsker seg plutselig tilbake dit. Jeg har for min del aldri sett meg tilbake. Jeg synes sånt er taper-adferd. Det finnes nok noen tilfeller hvor livssituasjon eller andre forhold har ødelagt for dem og de kommer tilbake når de er mer klare. Men dem tror jeg egentlig det er få av. De kan komme med all verdens unnskyldninger, men det er bare forsøk på å bortforklare det jeg beskrev i første avsnitt for de fleste av dem. Anonymkode: 80a40...9ce 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan jo være hundre forklaringer på det da. Men en typisk adferd for en del miljøskadde menn som både sliter på datingmarkedet OG som allikevel hele tiden lurer på om de kan få noe bedre. De "slår til" på dem de får sjans på samtidig som de håper å få sjans på noen andre. ELLER at de bare er usikre på om du er den rette. Så de blir litt kjølige og halvinteresserte. Så etter noen mnd uten hell på markedet begynner de å tenke på hun de kanskje hadde litt sjans på allikevel og ønsker seg plutselig tilbake dit. Jeg har for min del aldri sett meg tilbake. Jeg synes sånt er taper-adferd. Det finnes nok noen tilfeller hvor livssituasjon eller andre forhold har ødelagt for dem og de kommer tilbake når de er mer klare. Men dem tror jeg egentlig det er få av. De kan komme med all verdens unnskyldninger, men det er bare forsøk på å bortforklare det jeg beskrev i første avsnitt for de fleste av dem. Anonymkode: 80a40...9ce Enig med deg, jeg har opplevd dette flere ganger. Både yngre og litt eldre menn kan være svært på noen måneder, så kjølner interessen hos de men styrkes hos meg etter en periode med sex. Så blir jeg lei meg når de trekker seg litt unna, jeg bearbeider og går videre. Når de så kommer krypende tilbake etter et halvt års tid er jeg smart nok til å holde avstand. k50 Anonymkode: 468e1...6dc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Like normalt for kvinner å gjøre det samme. Har selv opplevd flere ganger i livet at vi kan være enige om at denne flørten ikke fører noen vei og allerede uken etter får jeg melding at de likevel ønsker kontakt likevel. Tull å fremstille det som at menn er kalde og skal manipulere seg tilbake Anonymkode: aae92...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): En jeg var veldig interessert i for noen mnd siden… følte han ble kald og trakk seg vekk. Til slutt gikk følelsene mine bort. Nå ringer han og sier han vil ha meg tilbake. Er dette normal oppførsel? Jeg har ikke følelser mer for han.. så jeg gikk videre og møtte en annen etterhvert… ,med også samme oppførsel. Begynner å lure på om hva det er for noe galt med meg. Prøver å holde meg litt unna, så jeg ikke skremmer han. For jeg liker han veldig godt. Og håper han kommer tilbake en gang… Har opplevd dette før. Hva har dere andre som har opplevd dette erfaring med i forhold til tid? Når ca kommer de tilbake? Anonymkode: 0df7b...f15 Siden du stadig velger menn med samme type oppførsel så må du jobbe med å bryte mønsteret hos deg selv. Det er ofte sånn at når man har litt dårlig selvtillit så tiltrekker man seg mennesker som ikke er snille med en. Anonymkode: 4e62a...318 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kan jo være hundre forklaringer på det da. Men en typisk adferd for en del miljøskadde menn som både sliter på datingmarkedet OG som allikevel hele tiden lurer på om de kan få noe bedre. De "slår til" på dem de får sjans på samtidig som de håper å få sjans på noen andre. ELLER at de bare er usikre på om du er den rette. Så de blir litt kjølige og halvinteresserte. Så etter noen mnd uten hell på markedet begynner de å tenke på hun de kanskje hadde litt sjans på allikevel og ønsker seg plutselig tilbake dit. Anonymkode: 80a40...9ce Dette har jeg inntrykk av at er grunnene også. Jeg har opplevd det mange ganger selv og har pent takket nei 😊 Jeg hadde en som dumpet meg for mange år siden. Han kom tilbake etter seks måneder, og sa rett ut at han var så forelsket i meg at han visste ikke hvor han skulle gjøre av seg. Han som aldri skulle binde seg, sverget til å være singel for alltid.. han har giftet seg og fått tre barn siden da, så jeg er veldig glad på hans vegne 😊 så noen ganger så skjer det jo ting, men jeg hadde gått videre da.. takket pent nei.. Endret 18 timer siden av Blått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Siden du stadig velger menn med samme type oppførsel så må du jobbe med å bryte mønsteret hos deg selv. Det er ofte sånn at når man har litt dårlig selvtillit så tiltrekker man seg mennesker som ikke er snille med en. Anonymkode: 4e62a...318 Dette kan jeg skrive under på! Dårlig selvtillit her. Tiltrekker meg mye rart 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Er jo litt rart at man trekker seg unna om man er interessert.. jeg selv trekker meg unna om menn blir for på.. da mister jeg helt interessen.. men kommer ikke tilbake da etter flere uker el mnd.. det vet jeg liksom med en gang. Men er menn og kvinner ulike der? Anonymkode: 0df7b...f15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Siden du stadig velger menn med samme type oppførsel så må du jobbe med å bryte mønsteret hos deg selv. Det er ofte sånn at når man har litt dårlig selvtillit så tiltrekker man seg mennesker som ikke er snille med en. Anonymkode: 4e62a...318 Enig. Men dette handler ikke nødvendigvis om at disse mennene ikke er snille. Og det er ikke så lett å se denne adferden på forhånd. Tvert i mot assosierer jeg dem med litt stakkarslige. De prøver å være snille, men er veldig klønete relasjonsmessig. Nå er jeg mann så jeg ser dette fra er annet perspektiv. Jeg har hatt et par-tre kjærester som har blitt oppsøkt av ekser og menn de aldri har hatt relasjon med, men hvor han prøvde seg for en stund siden og nå kommer tilbake og vil prøve igjen. Jeg har også en kompis som hadde som mønster at han prøvde seg på samme dama om og om igjen med noen måneders mellomrom selv om den initielle og kortvarige flørten døde ut fort. Felles for dem er at de fremstår litt stakkarslige og desperate. Flørten eller forholdet feilet fordi de var teite. Glemte bursdager, var emosjonelt fraværende, sa teite ting, satt på ræva og drakk øl og var mer opptatt av kompiser osv osv. De forstår det ikke. Så de kommer jamrende tilbake og klynker om hvor mye de savner henne.... Jeg sier ikke dette fordi jeg er sjalu og usikker når disse prøver seg på kjæresten min. Det er bare en observasjon. Kjæresten min bryr seg null om dem. Jeg har vært sjalu på bare én eks. Han var en flott fyr og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor hun dumpet ham og valgte meg. Men jeg var fornøyd, selvfølgelig. Anonymkode: 80a40...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden De kommer alltid tilbake. Men bare for sex Anonymkode: c6f9a...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå