AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg er 45 år og jobber som helsefagarbeider i hjemmesykepleien, vurderer å søke fagskole og kombinere dette med jobb. Jobben er i samme kommune som jeg bor i, men fagskolen ligger ca 2,5 time unna. Er det mulig å kombinere dette på en grei måtte? Anonymkode: 6d2ba...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 45 år og jobber som helsefagarbeider i hjemmesykepleien, vurderer å søke fagskole og kombinere dette med jobb. Jobben er i samme kommune som jeg bor i, men fagskolen ligger ca 2,5 time unna. Er det mulig å kombinere dette på en grei måtte? Anonymkode: 6d2ba...2cd Snakk med lederen din og se på muligheter for at dere skal få til dette sammen. Er også flere fagskoler som tilbyr moduler eller samlingsbasert utdanning, så da er det enklere å kombinere med jobb. Anonymkode: 4b55a...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amo Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Fagskolen i Rogaland tilbyr noen videreutdanninger i helse på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #4 Del Skrevet 7 minutter siden amo skrev (8 timer siden): Fagskolen i Rogaland tilbyr noen videreutdanninger i helse på nett. Jeg bor i Agder, Anonymkode: 6d2ba...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå