AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Vi bor nesten en halvtime unna hverandre. Vi har samkjørt 50/50 fordeling av barna, og kan dermed være mye sammen. Jeg har 3 barn mellom 10 og 16 år. Han har ett barn i småskolealder. Jeg har jo lyst å flytte sammen etterhvert, men ser ikke hvordan dette er praktisk mulig. Er det noen som ser løsninger ut fra denne situasjonen? Noen med egne lignende erfaringer? Anonymkode: 2ac56...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Ingen av dere ønsker vel at samvær med andre forelder skal bli vanskeligere og hva med barnas venner og skolekrets? Anonymkode: 854e5...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Hva med å tenke på barna? Ingen barn fortjener å bo i en «mine dine barn»-familie. Når barna er ute av redet har dere mange år dere kan være samboere. Jeg har erfaring med å ikke flytte sammen, det anbefales sterkt. Anonymkode: a44e5...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å tenke på barna? Ingen barn fortjener å bo i en «mine dine barn»-familie. Når barna er ute av redet har dere mange år dere kan være samboere. Jeg har erfaring med å ikke flytte sammen, det anbefales sterkt. Anonymkode: a44e5...15d Kan bare snakke for meg selv, men jeg syns det var hyggelig med stesøsken😅 Min bekymring ligger i det praktiske, som hvor man skal bo osv. Anonymkode: 2ac56...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å tenke på barna? Ingen barn fortjener å bo i en «mine dine barn»-familie. Når barna er ute av redet har dere mange år dere kan være samboere. Jeg har erfaring med å ikke flytte sammen, det anbefales sterkt. Anonymkode: a44e5...15d Du som er særboer, er du involvert med hans barn og omvendt? Anonymkode: 2ac56...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Mye bedre å forbli særboere! Dere har kort vei mellom dere & vil likevel klare å være kjærester. Du får alle fordelene og få ulemper som særboer! Det å flytte sammen er ingen dans på roser, etter min erfaring!! Anonymkode: b85ed...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå