Gå til innhold

Antrekk brudgom

Gjest Gjest_Julibrud_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Noen som har tips? Oslo eller Østfold. Pris lurer jeg også på.

Takknamlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lassiemannen leier sjakett hos Brudekjolen i Oslo. Da får han bukse, skjorte, vest, jakke og bukseseler og han betaler 1900kr for å leie. 700kr betalte han i depositum da han reserverte antrekket, mens de resterende 1200kr betaler han når han henter antrekket et par dager før vielsen.

Skrevet

Husk å bestille leie tidlig!

Min kjære så på leie-klær hos Brudekjolen i Oslo, men hadde mer lyst til å kjøpe alt sammen. Da var 4 uker litt knapp tid... Mulig de har mer på lager for å leie, men jeg ville tatt en telefon så raskt som mulig for å finne ut av tidsfrister.

Catzy

Skrevet

Du kan prøve Frank Tailor i gågata i Ski. De har både utleie og salg. Priser vet jeg ikke noe om. Tror de har alt mulig til menn der.

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Takk for svar dere. Ja, vi må nok få fart i sakene nå :)

Skal ta en telefon til Brudekjolen i morgen, jeg. Bestiller man time da, som til brudekjoleprøving?

Skrevet

Han bør nok ha en egen prøvetime, for sikkerhetsskyld. I utgangspunktet så tenker man kanskje at "dress er dress", men det er best å ta seg god tid, så han ikke får spader på den store dagen. ;)

Catzy

Skrevet

På Brudekjolen må han iallfall bestille time. Og det er lurt å gjøre det i god tid, ja! Da vi var der i januar, så hadde de allerede ganske mange reserverte på lørdager i juni og juli iallfall. Men vi skal gifte oss på fredag, så derfor var det ikke noe problem. :)

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Nå har vi bestilt time. Det ble på Kristins brudesalong i Lillestrøm. Ringte til Brudekjolen også, men dama jeg pratet med der virket så stressa og kunne ikke riktig svare på det jeg lurte på. Dama på Kristins virket veldig imøtekommende, så da ble valget enkelt :) Takk for svar, folkens!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...