AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Til hjemmebruk. For og imot? Hva er best? Anonymkode: 125bb...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar Det kommer jo ann på hva slags øvelser du tar. Men hvis du kan bruke stang så er det bedre for da kan du bare bytte skivene istedenfor å måtte gå til innkjøp av ny kettlebell etterhvert som du blir sterkere. Anonymkode: bc880...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Stang er ca. 14549% bedre. Anonymkode: 4a554...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Er vel en smakssak. Men jeg er ikke så glad i KB. Så jeg har vektstang, syns det er fint å kunne kjøpe forskjellige vekter å ha på + at jeg får gjort baseøvelser som markløft, knebøy, benkpress- Anonymkode: 4d87e...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå