AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Hva er dette for noe? Har fått søppel fra totalt ukjente de siste par dagene. Anonymkode: 3031d...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar Du må gå på innstillinger å trykke fremmede ikke får sende deg snap. Anonymkode: 4c911...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du må gå på innstillinger å trykke fremmede ikke får sende deg snap. Anonymkode: 4c911...199 Vet du nøyaktig hvor/hvordan? Anonymkode: 3031d...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Er dette snap, eller varsel om story? Anonymkode: 33b3d...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 14.34): Er dette snap, eller varsel om story? Anonymkode: 33b3d...081 Det er kanskje varsel om story, jeg får ikke dette inn i den vanlige innboksen hvor jeg får snaps fra venner. Er det mulig å bli kvitt varslene om innholdet til totalt ukjente personer? Anonymkode: 3031d...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Jeg fikk akkurat samme. Måtte skru av "from suggested creators" under notifications. Anonymkode: 7167c...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar Ja, det kan jo fjernes på innstillinger for varslinger. Jeg har norsk, så jeg har fjernet varsling for innhold fra foreslåtte kreatører. Anonymkode: 33b3d...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg fikk akkurat samme. Måtte skru av "from suggested creators" under notifications. Anonymkode: 7167c...4ec TUSEN TAKK! Anonymkode: 708b6...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå