AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Ser dere på pupper og rumpe på samme måte som menn gjør? Nå er ikke jeg mann, men ser for meg at de kan være litt sånn, "hun hadde deilig rumpe" eller "sjekk de puppene, hun skulle jeg gjerne ligget med". Jeg på min side ser på meg selv som heterofil, er gift og har barn. Men jeg må innrømme at jeg liker å se en fin rumpe og fine pupper på andre kvinner. Har ikke lyst til å ligge med dem akkurat, men kan likevel bli litt opphisset. Fantaserer ofte om en kvinne jeg kan ha sett i løpet av en dag når jeg onanerer. Er det slik lesbiske også tenker? Anonymkode: 37133...520 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar Vanskelig å si om det er på akkurat samme måte som menn, siden ingen av oss har begge perspektivene. Selv om ansiktet er det første jeg ser, er jeg ganske teit når det kommer til en flott rumpe.. Tror det er sånn vi er programmert. Anonymkode: b5398...9b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Noe slikt, vakker med flott form på rumpa, og bryster som pirres i kontakt med underlaget får meg til å signere at kvinner er digg. Hva er jeg? Anonymkode: 9b8d7...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Nei, jeg gjør i svært liten grad det. Anonymkode: 1d2e7...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noe slikt, vakker med flott form på rumpa, og bryster som pirres i kontakt med underlaget får meg til å signere at kvinner er digg. Hva er jeg? Anonymkode: 9b8d7...d11 Menneske Anonymkode: b5398...9b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Del Skrevet 27. januar Dytt Anonymkode: 37133...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Jeg forelsker meg i både menn og kvinner, men ja, jeg ser definitivt på kvinners rumper og pupper. Det betyr likevel ingenting når jeg først blir forelsket, for det er ansiktet og smilet som er viktigst, og da liker jeg damen med den rumpen og de puppene hun har. Anonymkode: 20f82...92d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå