AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Hei, har lagt på meg noen kg de siste årene og synes det er vanskelig. 54 år, 167 cm høy. Hvor mange cm er dere rundt rumpe og lår? Jeg er nå 90 cm rundt rumpe og 54 cm rundt lår, føler det er mye. Helst ikke spydige svar 😔 Anonymkode: 772c5...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, har lagt på meg noen kg de siste årene og synes det er vanskelig. 54 år, 167 cm høy. Hvor mange cm er dere rundt rumpe og lår? Jeg er nå 90 cm rundt rumpe og 54 cm rundt lår, føler det er mye. Helst ikke spydige svar 😔 Anonymkode: 772c5...bc6 Høres nå sexy ut det da? Anonymkode: 5078c...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Jeg drømmer om å være 54 cm rundt lårene. Med min pæreform er jeg hele 66 cm rundt 🙈 Anonymkode: 7175a...2b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Jeg har pæreform. 35år, 66kg og 173cm. Måler 100cm over hoftene, 59cm rundt låret og 66cm rundt midjen. Du har ikke tjukke bein, hvordan er midja? Anonymkode: 14b1a...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar 59/60 kg og 160 cm. Veier 10-15 kg for mye og jobber med å gå ned. Så det å dele tallene nå er litt skummelt, har unngått målebåndet de siste to månedene men målte nå. Lår: 53 cm Hofter: 95 cm Midje: 75 cm Føler jeg har massive lår, unormalt store i forhold til kroppen. Følte de var gedigen da de var 41 cm også, så jeg blir ganske blind når det kommer til lårene. Det er den delen av kroppen jeg misliker mest og har komplekser for. Rumpa har jeg ikke sett siden 1996. Den er borte vekk etter vektnedgang, men hoftene mine ser ganske bred ut. Selv med for lite fett på kroppen og undervekt så ser jeg enorm ut i underkroppen på grunn av hoftebein som er uproporsjonale og store lår og legger. Vet ikke hvilken kroppsform jeg har, tror den er rund. Hofter og ribbein er for bred for høyden, så jeg er ikke skapt for å være tynn og slank, men mer plump og feit. Midjemålet i forhold til høyde og vekt sier sitt 😭 Anonymkode: 8f4c8...9b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå