Gjest Camilla Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Hei! Mitt hår er veldig flatt og jeg lurer på om noen her har tips til en volum spray som gir mye volum? Og som heller ikke er klissete, stiv og ser ekkel ut i håret. Ellers er jeg også åpen for vanlige tips om å få mer volum i håret :-) Hilsen Camilla
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Så i en test i Woman at Wella High Hair Finishing Spray fikk toppscore. Jeg ilte rett til Lookfantastic for å bestille, har ikke fått den enda. Den høres ut til å kunne dekke alle dine behov; sprer seg lett, gir volum og klisser ikke. Saltvannsspray gir også mye volum, men den sliter på håret.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Tigi Queen for a day-sprayen er det beste jeg noen sinne har prøvd!
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har hørt fine ting om TIGI BedHead Queen for a Day
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har hørt fine ting om TIGI BedHead Queen for a Day ← awright!
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Tigi Queen for a day-sprayen er det beste jeg noen sinne har prøvd! ← Jeg har hørt fine ting om TIGI BedHead Queen for a Day ← awright! ← Dere må ikke si sånt! Nå må jeg kjøpe denne også!
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 awright! ← Du kan jo tippe hvem jeg har hørt det fra?
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 men seriøst, jeg har angst for flatt hår men har aldri klart å finne det ultimate produktet. Med denne sprayen så føles det som jeg kommer rett fra frisøren. er så fornøyd. lånte den til lillesøster i helga, og nå skal hun kjøpe den også.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #9 Skrevet 6. mars 2006 Hvor kan jeg kjøpe den? men seriøst, jeg har angst for flatt hår men har aldri klart å finne det ultimate produktet. Med denne sprayen så føles det som jeg kommer rett fra frisøren. er så fornøyd. lånte den til lillesøster i helga, og nå skal hun kjøpe den også. ←
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #10 Skrevet 6. mars 2006 Hvor kan jeg kjøpe den? ← Frisører som føler TIGI eller hos www.lookfantastic.com
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå