Gå til innhold

Jeg skulle sove lenge, men samboer stod ikke opp

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 10.33):

Dere begge burde vell ha stått opp før kl 8 uansett helg eller hverdag når dere har barn på den alderen.

Naturlige er vell at barna vekker dere, og ja en avtale om hvem som tar steget ut av senga først burde funke å få til. Men å slumre til kl 9 og 11, det finner sikkert hverken barn eller partner seg i! Den tiden kommer kanskje om 10 år 🙃

Anonymkode: 9476e...b11

Hvorfor skulle ikke barn eller partner finne seg i det?  Jeg vet om flere som har slike ordninger. Ikke alle som er a mennesker, og det å få sove ut kan gjøre underverker. Kjæresten min/kommende samboer står opp med dattera mi så jeg kan sove så lenge jeg vil i helgene. Han er a menneske som det holder. De koser seg med barne tv, han lager frokost til henne, og har kvalitetstid. Hun aldri om når mamma skal stå opp. Noen dager sover jeg til 9 noen ganger 10/11 osv. Plutselig er de ute på tur når jeg står opp, dattera mi på 6 koser seg i hel med han. 

Anonymkode: 9b091...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 10.33):

Dere begge burde vell ha stått opp før kl 8 uansett helg eller hverdag når dere har barn på den alderen.

Naturlige er vell at barna vekker dere, og ja en avtale om hvem som tar steget ut av senga først burde funke å få til. Men å slumre til kl 9 og 11, det finner sikkert hverken barn eller partner seg i! Den tiden kommer kanskje om 10 år 🙃

Anonymkode: 9476e...b11

Haha for noe vås. Hva slags partner har du som ikke klarer seg uten deg? Eller er det du som ikke klarer å gjøre noe med barnet uten han?

Anonymkode: 0c340...6d4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er for små til å klare seg selv enda. Først nå som minste er 6 år og største snart 9 år, kan jeg ligge litt ekstra etter de har våkna 😅 et barn på 2 5 år trenger voksen. En 6åring skal ikke ta ansvar for 2.5 åring. Merkelig mann.

Anonymkode: 6841e...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lajlaj skrev (På 27.1.2025 den 20.01):

Tror du mannen hennes er hjernedød? Hvorfor skal man forklare for voksne menn at de må ta vare på barna sine?

Mener du ts sin mann? Å tenke at en 2 åring skal greie seg alene om morgenen, mens 6 åring har "ansvaret", er rimelig hjernedødt. 

Har lest om flere (små) storesøsken som skal "hjelpe" til om morgenen. De har fullt opp badekaret med 90 varmegrader og løftet småsøsken oppi...

Anonymkode: a47f2...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...