Gå til innhold

Jeg skulle sove lenge, men samboer stod ikke opp

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet
Makavelli skrev (3 timer siden):

Merkelig å skulle bytte på å sove lenge med små barn. Da får man jo ikke noe ut av helgen. Er ganske mørkt ute allerede kl 15, og dere skal sove til 11…?

Hilsen barnløs mann.. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Fordi dette har du bestemt? Kom deg ned fra din høye hest fort som faen og ikke bestem hvordan andre familier skal leve! Hva som er riktig for dere er deres sak. Betyr ikke at det er sånn alle må leve. Hva slags diktator er du?

Anonymkode: 0c340...6d4

Skulle likt å vite hva som feiler deg, som snakker sånt til et annet menneske du ikke engang har møtt. Du må tåle at andre kommer med sine innspill og syn på ting, eller er det bare du som skal få spy ut dritt? Hvis folk vil leve som egoer, så gjør de det og. Men det er isåfall ikke riktig ovenfor barna. 

Anonymkode: e6e4a...785

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (12 minutter siden):

Han skulle klart å sørge for at de ikke gikk inn til mamma, men lot henne sove. At du overhodet forsøker å anklage TS for å ikke ha kommunisert tydelig nok med mannen er helt hinsides. Hun påpeker at de hadde en avtale om at hun kunne sove til kl 09.00. Når ungene vekker henne fordi de har grunnleggende behov blir han furten fordi en 2,5 åring burde «klare seg alene»..?! WTF, fyren er jo helt oveflødig i familien med den holdningen. Ubrukelig! 

Jeg har ikke anklaget ts for noe som helst. Alt jeg sa var at hun burde snakke med mannen sin om hva som hendte og om oppførselen hans.  

Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (14 minutter siden):

Hilsen barnløs mann.. 

jeg har to barn, ergo vet jeg at man ikke kan sove bort dagen, nisse.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Send barna inn til han før kl. 8 neste gang og stikk ut

Anonymkode: ff0db...5d3

Dette. Et barn på 2.5 år bør ikke greie deg selv om morran alene som far påstår. Og han vet at han kan styre på sånn fordi du hopper inn for han . 

Anonymkode: 5ea58...741

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Skulle likt å vite hva som feiler deg, som snakker sånt til et annet menneske du ikke engang har møtt. Du må tåle at andre kommer med sine innspill og syn på ting, eller er det bare du som skal få spy ut dritt? Hvis folk vil leve som egoer, så gjør de det og. Men det er isåfall ikke riktig ovenfor barna. 

Du har seriøst vært på KG i HELE dag. Hva gjør ungene dine mens du bare er på skjerm på en søndag? 

Anonymkode: 147a1...209

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tror virkelig du trenger å se gjennom meldingene du har sendt til folk her for de er alt annet enn hyggelige og det har du fått ganske mange kommentarer på nå. Så du bør ta en titt i speilet. Hvis det er noe galt med alle andre, bortsett fra deg så er det kanskje din måte som er problemet? Din innstilling er " its my way or no way". Dette er slik en diktator holder på. Å skulle bestemme at sånn og sånn må man gjøre fordi det har du bestemt. Ellers kan man ikke få barn. Er virkelig ikke du som setter reglene for noen andre enn deg selv. Og kanskje desverre for din stakkars familie. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har seriøst vært på KG i HELE dag. Hva gjør ungene dine mens du bare er på skjerm på en søndag? 

Nå har hun jo gått glipp av hele søndagen som jo skal være familiedag fra kl 06 for da må jo alle stå opp og starte dagen sammen. Hvis ikke begge foreldre gjør det så skulle man ikke fått barn.. Herregud for noe tull fra denne personen. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror virkelig du trenger å se gjennom meldingene du har sendt til folk her for de er alt annet enn hyggelige og det har du fått ganske mange kommentarer på nå. Så du bør ta en titt i speilet. Hvis det er noe galt med alle andre, bortsett fra deg så er det kanskje din måte som er problemet? Din innstilling er " its my way or no way". Dette er slik en diktator holder på. Å skulle bestemme at sånn og sånn må man gjøre fordi det har du bestemt. Ellers kan man ikke få barn. Er virkelig ikke du som setter reglene for noen andre enn deg selv. Og kanskje desverre for din stakkars familie. 

Synes du virkelig med hånden på hjertet, at de som har barn, skal få sove og drive på som de vil til langt utpå formiddagen? Det er tydelig for meg at dere er de eneste som skal ha rett her, for dere hogger jo fast i meg. Dere tar ingen andre innpå her. Fordi dere mener at jeg er den eneste som har feil mening her. På et forum hvor alle skal få si sin mening, må jo jeg og få det eller hva? Eller kanskje dere er diktatorer, siden bare dere skal få si noe? Jeg mener personlig at om man sover til langt utpå dagen og ikke stiller opp for familien, så burde de kanskje ikke ha stiftet familie da. Om man har nok med seg selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skremmende hvor lite selvinnsikt du har. Det er kun du som har spydd ut dritt i denne tråden. En mer trangsynt forelder skal man lete lenge etter. Lever folk som egoer hvis ikke begge foreldrene står opp tidlig i helgen? Håper virkelig barna dine har noen støttepersoner som er litt mer "open minded" enn deg. For det finnes veldig mange måter å leve på og likevel ha en sunn familie. Hvem tror du at du er egentlig? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at han er samboeren din og ikke en litt forvokst baby som du har adoptert fra en veldig lei mor som du har blitt lurt til å kalle svigermor og ta over alt ansvar for dialog med? 🤔

Anonymkode: 36a4a...0b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skremmende hvor lite selvinnsikt du har. Det er kun du som har spydd ut dritt i denne tråden. En mer trangsynt forelder skal man lete lenge etter. Lever folk som egoer hvis ikke begge foreldrene står opp tidlig i helgen? Håper virkelig barna dine har noen støttepersoner som er litt mer "open minded" enn deg. For det finnes veldig mange måter å leve på og likevel ha en sunn familie. Hvem tror du at du er egentlig? 

Skjønner at du kun er ute etter å ta folk innpå her. Jeg gidder ikke svare mer på dette. Gratulerer, du "vant" med å angripe og hetse. Får håpe dine barn har noen andre enn deg til å ta seg av de, da du driver og er ute etter å ta folk du ikke kjenner og trenger å lære å oppføre deg. Jeg sa forresten aldri i denne tråden at jeg har barn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner at du kun er ute etter å ta folk innpå her. Jeg gidder ikke svare mer på dette. Gratulerer, du "vant" med å angripe og hetse. Får håpe dine barn har noen andre enn deg til å ta seg av de, da du driver og er ute etter å ta folk du ikke kjenner og trenger å lære å oppføre deg. Jeg sa forresten aldri i denne tråden at jeg har barn. 

Har jeg sagt at jeg har barn?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Makavelli skrev (4 timer siden):

Merkelig å skulle bytte på å sove lenge med små barn. Da får man jo ikke noe ut av helgen. Er ganske mørkt ute allerede kl 15, og dere skal sove til 11…?

Mine foreldre var b - mennesker og sov ofte til kl.11. Elsket det. Rolig morgen. Hjalp det at jeg arvet søvngenene fra foreldrene mine. Jobbet som nattevakt i mange år. Men jeg har masse gode minner selv om vi hadde lange sene morgener! Dro ut og var mer aktive ute hver helg enn mange av dagens familier. 

Du er tydeligvis utpreget a menneske selv. Folk er forskjellige. Rart det er så vanskelig for mange a-mennesker å respektere at folk velger ulikt. Så lenge barna har det som plommen i egget er det bare kos med sene morgener. 

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

😂 du skal bestemme når foreldre må stå opp på morgenen men du har ikke engang barn?! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂 du skal bestemme når foreldre må stå opp på morgenen men du har ikke engang barn?! 

Hehe, jeg tenkte akkurat det samme. Hun har meget sterke meninger om når begge foreldrene må stå opp om morgenen ellers er de jo egoister så ble veldig overrasket over at hun ikke har barn.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke jeg som bestemmer det. Det er barna som må opp og ha mat, stell og hjelp som bestemmer det. De følger sin egen døgnrytme, sier jo seg selv. Rart det er så vanskelig å forstå. Men du mener visst at en toåring skal sitte på gulvet og klare seg selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke jeg som bestemmer det. Det er barna som må opp og ha mat, stell og hjelp som bestemmer det. De følger sin egen døgnrytme, sier jo seg selv. Rart det er så vanskelig å forstå. Men du mener visst at en toåring skal sitte på gulvet og klare seg selv. 

Les tilbake til det du har skrevet. Du har gjentatte ganger skrevet at hvis ikke begge foreldrene står opp samtidig hver helgedag fortjener man ikke å ha barn. Flere har påpekt at det er tull og idioti og at du uansett ikke bestemmer over det. Ingen skriver at en toåring skal klare seg selv.    

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mine foreldre var b - mennesker og sov ofte til kl.11. Elsket det. Rolig morgen. Hjalp det at jeg arvet søvngenene fra foreldrene mine. Jobbet som nattevakt i mange år. Men jeg har masse gode minner selv om vi hadde lange sene morgener! Dro ut og var mer aktive ute hver helg enn mange av dagens familier. 

Du er tydeligvis utpreget a menneske selv. Folk er forskjellige. Rart det er så vanskelig for mange a-mennesker å respektere at folk velger ulikt. Så lenge barna har det som plommen i egget er det bare kos med sene morgener. 

Utpreget A-menneske? Nei, på ingen måte. Men jeg har tross valgt å få to barn, da får jeg stå opp og gjøre ting med dem. Ingen ligger på dødsleiet og skulle ønske at de brukte mer tid på å sove.

Barna til TS har det jo åpenbart ikke «som plommen i egget» i denne situasjonen .

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Makavelli skrev (45 minutter siden):

jeg har to barn, ergo vet jeg at man ikke kan sove bort dagen, nisse.

TS skriver at hun skulle få lov til å kunne sove til kl 09.00.

Står i H.I.

At du velger å misforstå for å fremstille TS som en slags dårlig forelder er meg en gåte.

Har du virkelig to barn unner du vel partneren din å sove til kl 09.00 en søndagsmorgen av og til, om hun virkelig trenger og ønsker det???!! 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...