Gå til innhold

Hvilken treningsapp kan du anbefale?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får opp ads for disse appene konstant. Jeg har trent i mange år, men motivasjonen og tiden har sunket etter barn nr2 og det å ha et fast program kan nok hjelpe meg til å utnytte tiden på trening bedre. 

Men i havet av apper, hvilken skal man gidde å betale for? Vurderer nå Hedvig Sophie sin app bare fordi hun dukker opp i feeden overalt. Men finnes også masse AI baserte apper som ser ok ut. Hva bruker du?

Bruker ellers Lifesum gratisversjonen til å følge med på maten og synes det fungerer fint. 

Anonymkode: bd466...0d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ordne program selv, men appen Hevy er nydelig å bruke til å tracke treningsøkter og få opp statistikk og progresjon. Den er veldig enkel å bruke, og du får også opp totalt volum på slutten av økten, med et objekt som veier omtrent det samme (f.eks. "du har løftet x kg, det er som å løfte et fly"). Syns hvertfall den er veldig grei til tracking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker du pulsklokke? Jeg bruker Garmin pulsklokke når jeg trener, syns Connect appen til Garmin er fin. Der er det endel ferdige økter, pluss du kan lage dine egne. Får bra oversikt over økter og progresjon og. 

Anonymkode: 491b0...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker det kommer helt an på hva du vil trene. Vil du trene styrke på senter, vil du løpe, vil du bedrive hjemmetrening med litt av hvert? 

Anonymkode: 21a42...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...