Gå til innhold

Når drømmen glipper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg våknet nettopp fra en veldig deilig drøm. Forsøkte å holde meg i drømmen så lenge jeg klarte men fikk ikke fullført det vi startet der. Er alene hjemme siden min mann er bortreist. Ligger her og dras mellom å fullføre drømmen på egen hånd eller vente til han er tilbake men det er ikke før imorgen. Og skal jeg gå så lenge men denne sprengfulle lysten jeg kjenner på nå så blir jeg vel sprø 😅🙈 

Hva gjør du når du våkner fra en erotisk drøm og lysten gjør at du er nærmest spent som en bue?

Anonymkode: 5c6a8...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og så er et av alternativene å ta opp mobilen og skrive på KG? Nice try…..

Anonymkode: fd3f8...680

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og så er et av alternativene å ta opp mobilen og skrive på KG? Nice try…..

Anonymkode: fd3f8...680

Leit at du ikke anser dette som mulig 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hilsen M50+ 

Anonymkode: 488c4...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er 2.gang jeg oppretter en tråd her under Seksualitet på KG og BEGGE gangene blir jeg avfeid av noen som ikke tror dette er mulig. Vil egentlig ikke synke ned til deres nivå men...Er dere noen bitre menn som ikke har fått dere noe på en stund? Er det så utenkelig for dere at det finnes voksne kvinner der ute som faktisk har LYST? Og som gir utrykk for dette på en kvinneforum?

Har dere ikke noe å bidra med i tråden så kan dere vennligst gå stille ut av den igjen. Dere ødelegger forumsopplevelsen for oss andre. ✌️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er 2.gang jeg oppretter en tråd her under Seksualitet på KG og BEGGE gangene blir jeg avfeid av noen som ikke tror dette er mulig. Vil egentlig ikke synke ned til deres nivå men...Er dere noen bitre menn som ikke har fått dere noe på en stund? Er det så utenkelig for dere at det finnes voksne kvinner der ute som faktisk har LYST? Og som gir utrykk for dette på en kvinneforum?

Har dere ikke noe å bidra med i tråden så kan dere vennligst gå stille ut av den igjen. Dere ødelegger forumsopplevelsen for oss andre. ✌️

Hva får deg til å tro at menn gidder å svare på disse uforløst-sex-greiene dine?

Anonymkode: a5935...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva får deg til å tro at menn gidder å svare på disse uforløst-sex-greiene dine?

Anonymkode: a5935...462

Jeg var bare ute etter å høre andres tanker rundt dette, uavhengig av kjønn. Jeg synes det var en spennende tanke.

Det er helt utrolig at man i 2025 tydeligvis ikke kan godta at en kvinne starter en slik tråd uten å måtte spre eder å galle. Eller, det er helt greit at folk tenker at dette er upassende, ikke ekte eller hva som helst. Men vær så vennlig å gå ut av tråden uten å etterlate deg noen spor da i det minste. 

Nå har jeg kommet med flere greie oppfordringer. Vis respekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva gjør du når du våkner fra en erotisk drøm og lysten gjør at du er nærmest spent som en bue?

Ikke skjedd i løpet av mine 46 år. 
Har sikkert hatt «erotiske drømmer», men ikke som jeg kan huske. Aldri våknet opp kåt.

Mann

Anonymkode: eea36...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det å vente på? Det er vel bare å gni musa og nyte i dag, og så ta en ny runde med mannen i morgen?

Men hvis drømmen din inkluderer en mann, og du vil fullføre i dag, men mannen din ikke kommer hjem før i morgen, så må du ut å finne en annen mann. Da tror jeg at jeg ville ha tenkt meg om 2 ganger.

Anonymkode: fb9ad...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...