AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:24 #21 Del Skrevet mandag kl 17:24 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde du mast sånn på meg hadde jeg aldri villet selge valp til deg, du virker jo ikke frisk? Anonymkode: 3ce98...4d6 Vi har bare ringt til dem to ganger før. Men lar det ligge. Anonymkode: 88420...724 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet tirsdag kl 18:54 #22 Del Skrevet tirsdag kl 18:54 AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 18.15): Pleier oppdretteren da å ringe for å si at de har tatt ultralyd automatisk? Eller må vi gjøre det selv? Barna er så spente Anonymkode: 88420...724 Oppdrettere har ofte en side eller gruppe på facebook for kennelen hvor de legger ut oppdateringer. Og noen velger å legge ut oppdateringer på rasegrupper på facebook, det gjorde min oppdretter. Hun tok kontakt dagen etter valpene var født. Det er jo først etter fødsel man vet hvor mange det er av hvert kjønn. Ingen vits å mase før valpene er født. Det kan jo komme et kull som ikke har det kjønnet du ønsker, da er det likegyldig om tispa er drektig eller at det er konstatert feks 8 valper på ultralyd. 😊 Skjønner at barna er spente, men la det ligge. Det kan jo ende med stor skuffelse om det ikke er valp til dere i det kullet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:11 #23 Del Skrevet onsdag kl 00:11 AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 19.49): Er det dumt å spørre oppdretteren om det? Vil ikke mase heller Anonymkode: 88420...724 Ja, det ville jeg ikke gjort. Er situasjonen at du vurderer et annet kull ville jeg heller vært ærlig om det. Men når du allerede har spurt om hunden er drektig, så er det faktisk bare mas å spørre igjen. Anonymkode: ab787...ca4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:13 #24 Del Skrevet onsdag kl 00:13 AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 18.24): Vi har bare ringt til dem to ganger før. Men lar det ligge. Anonymkode: 88420...724 2 ganger om det samme? Tenker det er mas. Kan du ikke heller velge en oppdretter som kommuniserer mer med potensielle valpekjøpere, siden du ønsker å bli holdt orientert? Flere oppdrettere jeg kjenner er aktive på sosiale medier og holder alle følgere oppdatert på parringer, drektighet ig fødsler der. Anonymkode: ab787...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå