AnonymBruker Skrevet i går, 00:55 #1 Del Skrevet i går, 00:55 Hvor mye er det vanlig å betale en person over 18 år som skal være barnevakt for en 8 åring? Anonymkode: 4b6fc...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:55 #2 Del Skrevet i går, 00:55 Må legge til at det er på kveld Anonymkode: 4b6fc...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet i går, 01:02 #3 Del Skrevet i går, 01:02 Vil nok variere veldig. Noen kaster penger etter folk for noe som innebærer svært lite arbeid og så er det sikkert delte meninger om hvorvidt man bør sammenligne med vanlig lønnet arbeid, om det skal være en høy timesats pga få timer osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Hvis det var en engangsforeteelse ville jeg betalt veldig godt, kanskje en 1000 lapp hvis jeg ellers var fornøyd med barnevakten. Hvis jeg jevnlig hadde hatt behov for barnevakt hadde jeg tenkt timesbetaling. Når jeg tenker meg om kunne det fort blitt det samme hvis man legger seg i 150-200 i timen. Da vi var unge fikk vi kanskje 50 kr å potetgull å brus. Ofte satt vi barnevakt fra kl 20 til både 3 og 4 på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden 150 kr t Anonymkode: 4eb0b...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå