Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest For gammel?
Skrevet

Nå har jeg gått hen og forelsket meg i en gutt som som er to år yngre enn meg, han blir 18 i år, mens jeg blir 20.

Selv har jeg bodd hjemmeifra i flere år, mens han fremdeles bor hjemme hos foreldrene sine. Merker at han ikke er like voksen/moden som meg, men vi har god kjemi og trives sammen.

føler kanskje at selv så små aldersforskjeller som to år kan være mye når vi er så unge...er også litt nervøs for hva "folk" vil si..

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg for det altså. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke tenk på hva folk vil si ihvertfall! To år er da ikke så mye, selv om dere er ganske unge. Du kan kanskje merke forskjellene med tanke på at du har bodd hjemmefra noen år allerede, mens han fortsatt bor hjemme. Man modnes ganske mye i akkurat de årene. Men gi det en sjanse og sats på gutten - lykke til! :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis dere er forelsket og trives sammen men du vurderer forholdet pga hva andre skal si, så er du vel ikke så veldig moden du heller?

Skrevet

Er dette et spørsmål til meg :klø:

Hilsen Usikker :vinke:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tror ikke dette er så mye å bekymre seg for. Prøv da vel, funker det så funker det, og funker det ikke så finner du deg noe annet.

Men jeg må bare få sagt at det er en fordel å ha bodd for seg selv en stund før man etablerer seg sammen med noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...