Gjest care Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 Magasinets Tore Gjerstad har et anstrengt forhold til hunder. Derfor spiste han en. Resten finner du på http://www.dagbladet.no/magasinet/2002/11/.../18/354149.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 jada :-? Og jeg har ikke noe særlig til overs for brennmaneter... hmmm, kanskje man skulle spise en? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. november 2002 #3 Del Skrevet 18. november 2002 jada :-? Og jeg har ikke noe særlig til overs for brennmaneter... hmmm, kanskje man skulle spise en? :-? Labella har du en bennmanet som kjæledyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 18. november 2002 #4 Del Skrevet 18. november 2002 Labella har du en bennmanet som kjæledyr? Nei, men jeg liker dem ikke... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 21. november 2002 #5 Del Skrevet 21. november 2002 Nå var det heldigvis ikke sin egen hund han spiste da Fortell hvordan den brennmaneten smaker da Labella. kanskje jeg prøver jeg også hvis det ikke er for ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå