AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Leser over alt at det er helt vanlig med små blødninger i starten av svangerskapet. Hvor går egentlig grensen for små blødninger. Jeg fikk en positiv graviditetstest på mandag, var da en uke forsinket. I dag startet jeg å blø. Jeg kan ikke beholde pga livsviktige medisiner som ikke er forenlig med graviditet. Jeg har blødd jevnt i hele dag, såpass at jeg bruker bind. Når jeg er på do drypper det blod. kan jeg anta at dette er en spontanabort? Eller er denne typen blødninger også vanlig? Har hatt festeblødning i tidligere svangerskap og de var mye mindre. Og ja, skal selvfølgelig snakke med legen etterhvert. Men tankene surrer og jeg får ikke sove😅 Anonymkode: 50177...de9
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Skrevet 26. januar Det er vanskelig å svare på. Du har de som blør mye og det går bra og de som bare får noen dråper for så å spontanabortere. Om fosteret lever eller ikke er vanskelig å gjette på, men for at du skal anta at aborten er fullbyrdet bør du blø minimum som vanlig mens for deg, eller typisk litt mer. Uansett så bør du booke time hos lege for å måle utviklingen av hcg. Anonymkode: 87564...763
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar Ja, får bare gjøre det. Jeg blør fortsatt, litt mer enn en normal mens. Og nå er jeg ganske sikker på at hele hinna fra livmora kom ut(unnskyld tmi), så det forundrer meg om det er noe mer igjen nå, tok seg opp med smerter utover normale menssmerter i timene før også Anonymkode: 50177...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå