AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Pris maks 40 000 kroner. Trenger tips da jeg har ikke har peiling på hva som er bra? Anonymkode: dacec...d06
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Ingen. Sjansen for å bli skadet eller dø er mye høyere enn bil. Anonymkode: 3002c...fcb
Blindfold69 Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar Blindfold69 skrev (Akkurat nå): cb500f 125 sku det vær
Tiuren Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar (endret) Har veldig god erfaring med Suzuki GSX125r/s. Om du kjøper brukt, pass på at den er vedlikeholdt og ikke "herjet istykker". En normal 16 åring prioriterer ikke vedlikehold.... Endret 26. januar av Tiuren
Chupacabra Skrevet 26. januar #6 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ingen. Sjansen for å bli skadet eller dø er mye høyere enn bil. Anonymkode: 3002c...fcb Ja det var jo et konstruktivt svar. Hvordan vet du at trådstarter kan kjøre bil forresten? Ville valgt japansk fremfor italiensk og sjekket sykkelens historikk. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Skrevet 26. januar Takk for svar. Kom gjerne med flere tips. Er det lett å jukse ned km telleren? Er redd for å gjøre ett dårlig kjøp. Anonymkode: dacec...d06
Tiuren Skrevet 26. januar #8 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar. Kom gjerne med flere tips. Er det lett å jukse ned km telleren? Er redd for å gjøre ett dårlig kjøp. Anonymkode: dacec...d06 Du må få med servicehistorien, da ser man fort om det er jukset med km-stand. Vær nøye med at absolutt alle olje&filter skift er utført. En så liten motor som stort sett går på max effekt må vedlikeholdes.
AnonymBruker Skrevet 1. februar #9 Skrevet 1. februar Ktm duke 125, yamaha mt 125 er begge 15hk sykler med best bremser, mest dimensjonert ramme osv. Kawasaki, suzuki, honda har marginalt svakere motorer (11-13hk)og litt svakere komponenter. Sjekk ting som bremser, gafler, vannkjøling eller luftkjøling. Men driftsikkerhet er omtrent likt. Mulig med en liten fordel Yamaha. Eks. Har ktm duke 125/200/390 samme ramme. I praksis er en 125 dimensjonert for 43 hk. Duke bygges i India, mt125 i Frankrike. Derfor er mt125 15.000 dyrere enn duke. Men ktm er konkurs siste 14 dager så spennende å se om de kommer tilbake med nye eiere?? Ville uansett kjøpt nytt. En ny duke koster 60.000. En 3 år gammel koster 45.000. Da har man 3 år kortere garanti, sykkel som har blitt herjet med av 3 eiere og deres venner. En 3 år gammel sykke trenger nye dekk + kjede og drevsett. Og plutselig er kostnaden allikevel 60.000. Poenget forsvinner. Anonymkode: e0764...f75
Tiuren Skrevet 2. februar #10 Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 9.09): Ktm duke 125, yamaha mt 125 er begge 15hk sykler med best bremser, mest dimensjonert ramme osv. Kawasaki, suzuki, honda har marginalt svakere motorer (11-13hk)og litt svakere komponenter. Sjekk ting som bremser, gafler, vannkjøling eller luftkjøling. Men driftsikkerhet er omtrent likt. Mulig med en liten fordel Yamaha. Eks. Har ktm duke 125/200/390 samme ramme. I praksis er en 125 dimensjonert for 43 hk. Duke bygges i India, mt125 i Frankrike. Derfor er mt125 15.000 dyrere enn duke. Men ktm er konkurs siste 14 dager så spennende å se om de kommer tilbake med nye eiere?? Ville uansett kjøpt nytt. En ny duke koster 60.000. En 3 år gammel koster 45.000. Da har man 3 år kortere garanti, sykkel som har blitt herjet med av 3 eiere og deres venner. En 3 år gammel sykke trenger nye dekk + kjede og drevsett. Og plutselig er kostnaden allikevel 60.000. Poenget forsvinner. Anonymkode: e0764...f75 Det stemmer ikke, Susuki GSX125 har 15 hk og regnes som den raskeste 4T lettsykkelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå