Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Trenger tips til en god mascara som gir masse volum. Har brukt YSL faux cils lenge nå, og vært super fornøyd, men kosten blir så raskt ødelagt
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Klumper børsten seg på YSL Faux Cils? Det hjelper å tørke av den med papir når det skjer. Ellers gir DiorShow mye volum. Jeg liker den godt, men meningene om denne er litt delte.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Vask kosten med Zalo og vann med jevne mellomrom, og tørk den godt. Da blir den god som ny.
Gjest Tristessa Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Ellers er jeg veldig fornøyd med Hypnose fra Lancome.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #5 Skrevet 7. mars 2006 Trådstarter her, tusen takk for tips. Men jeg tror ikke jeg blir å kjøpe YSL sin flere ganger, synes man skal kunne forvente mer av en såpass dyr mascara. Har gitt den flere sjanser, kun fordi jeg har vært så fornøyd med effekten. Men nå ønsker jeg tips til en like super volum mascara, som varer lengre enn to- tre uker Hva med Dior show? Noen som har erfaringer med den?
Gjest Jalileh Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 Trådstarter her, tusen takk for tips. Men jeg tror ikke jeg blir å kjøpe YSL sin flere ganger, synes man skal kunne forvente mer av en såpass dyr mascara. Har gitt den flere sjanser, kun fordi jeg har vært så fornøyd med effekten. Men nå ønsker jeg tips til en like super volum mascara, som varer lengre enn to- tre uker Hva med Dior show? Noen som har erfaringer med den? ← Jeg likte ikke DiorShow i begynnelsen, men forandret mening. Man må jobbe litt med den for å få den fin syns jeg, men når man først gidder å sette seg ned for å ta den på, så ja...da blir den fin. Børsten er kjempe stort, så det er lett å søle. Ellers så syns jeg L'oreals tofase mascara er kjempe bra for volume.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #7 Skrevet 7. mars 2006 Hva med Dior show? Noen som har erfaringer med den? ← Jeg liker den kjempegodt, og synes den er super på volum og lengde. Det eneste negative med den er at den kanskje ikke veeeldig drøy...
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #8 Skrevet 7. mars 2006 Jeg liker som sagt tidligere DiorShow godt. Børsten er stor og veldig god å legge på med. Den gir masse volum og litt lengde. Minus er at den har en tendens til å drysse litt etter en lang dag + at den reagerer ultraraskt på fuktighet og begynner å renne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå