AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Har en liten lyserosa kul/knute ved hårfeste. Har hørt man kan scanne føflekker på apotek.Men gjelder det også andre hudlesjoner? Anonymkode: 15713...461
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en liten lyserosa kul/knute ved hårfeste. Har hørt man kan scanne føflekker på apotek.Men gjelder det også andre hudlesjoner? Anonymkode: 15713...461 De føflekk scanningene på et ikke navngitt kjedeapotek har fått kraftig kritikk flere ganger fordi de har scannes og beroliget kunder som senere har fått påvist kreft. Skal du scanne noe som helst så gå til fastlegen, eventuelt bli henvist til hudlege. Mange fastleger har og scannere på kontoret. Anonymkode: 99744...99f 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): De føflekk scanningene på et ikke navngitt kjedeapotek har fått kraftig kritikk flere ganger fordi de har scannes og beroliget kunder som senere har fått påvist kreft. Skal du scanne noe som helst så gå til fastlegen, eventuelt bli henvist til hudlege. Mange fastleger har og scannere på kontoret. Anonymkode: 99744...99f Det er jo hudleger som ser vi disse bildene.. Anonymkode: 15713...461
katties Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Min fastlege, som jeg stoler på, anbefalte å IKKE få føflekker sjekket på apotek. Han har mer enn nok pasienter og outsourcer gjerne ting, men sa man absolutt ikke kunne stole på apotektestinga. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo hudleger som ser vi disse bildene.. Anonymkode: 15713...461 Det er utstyret som ikke er godt nok, ikke de som ser på bildene. min lege har også frarådet meg å stole på avlesning fra apotek pga flertallige erfaringer med at de gir falsk trygghet. Anonymkode: a2cba...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå