Cyndaquil Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Det er en modell som heter Nara Smith. Hun har 3 små barn og er gift med en annen. Hun har en tiktokprofil med mange millioner følgere der hun lager masse forskjellig mat fra bunn av. Det kan være matretter, mentos eller hjemmelaga capri sonne for eksempel MEN det jeg lurer på om henne, hvorfor kler hun seg i pentøy tøy hun lager mat? Jeg snakker typ gallakjoler med masse glitter, paljetter osv . Eller dyre kjoler/klær. Det kan selv være i videoer der hun starter vidoen med å si «jeg lå i senga og fikk så sykt lyst på boller så jeg bestemte meg for å lage noen» . Da står hun ikke å lager mat i natttøy/hverdagsklær/slackeklær men dyre kjoler. alt virker så underlig og litt fake . Noen som vet hvorfor hun kler seg så opp når hun lager mat? Litt dumt å søle brunsaus må en kjole til 30 000 kr feks 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar Cyndaquil skrev (10 timer siden): Det er en modell som heter Nara Smith. Hun har 3 små barn og er gift med en annen. Hun har en tiktokprofil med mange millioner følgere der hun lager masse forskjellig mat fra bunn av. Det kan være matretter, mentos eller hjemmelaga capri sonne for eksempel MEN det jeg lurer på om henne, hvorfor kler hun seg i pentøy tøy hun lager mat? Jeg snakker typ gallakjoler med masse glitter, paljetter osv . Eller dyre kjoler/klær. Det kan selv være i videoer der hun starter vidoen med å si «jeg lå i senga og fikk så sykt lyst på boller så jeg bestemte meg for å lage noen» . Da står hun ikke å lager mat i natttøy/hverdagsklær/slackeklær men dyre kjoler. alt virker så underlig og litt fake . Noen som vet hvorfor hun kler seg så opp når hun lager mat? Litt dumt å søle brunsaus må en kjole til 30 000 kr feks Det er en del av contentet hennes. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ricky S Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Nara Smith gjør absolutt alt for å få oppmerksomhet. Din oppmerksomhet er hennes (hjemmebakte) levebrød. Derfor 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Jeg tror det er et ledd i at det gjør at man husker henne bedre og flere dermed blir nysgjerrige på henne som igjen gir klikk og klinkende mynt i kassa. Det er søkkevis med damer som står og lager mat og pludrer til kameraet på tiktok, men Nara er den første jeg kommer på når noen tar det opp, nettopp pga måten hun kler seg på. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar Hun faller vel innenfor tradwife-trenden og ønsker sikkert å posisjonere seg som en «glam tradwife» framfor «organic boho tradwife». Bare spekulasjoner fra min side. Synes hvertfall jeg ser to retninger innen tradwife-miljøet om man kan kalle det det. Du har de som er opptatt av det naturlige og barnas utvikling skal skje på barnas premisser, unngå stress, dyrke økologiske grønnsaker, klare seg med mindre osv. Også har du de som nok har et nostalgisk syn på reklamedamene fra 50-tallet som også var kledd i fintøy når de tilsynelatende gjorde husarbeid, og prøver å gjenskape den «aesteticen». 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar Nettopp fordi du legger merke til det så gjør hun det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 26. januar #7 Del Skrevet 26. januar I stedet for å spørre om du er dum, så velger jeg å se på dette som (kanskje) din oppvåkning! Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar Cyndaquil skrev (13 timer siden): Det er en modell som heter Nara Smith. Hun har 3 små barn og er gift med en annen. Hun har en tiktokprofil med mange millioner følgere der hun lager masse forskjellig mat fra bunn av. Det kan være matretter, mentos eller hjemmelaga capri sonne for eksempel MEN det jeg lurer på om henne, hvorfor kler hun seg i pentøy tøy hun lager mat? Jeg snakker typ gallakjoler med masse glitter, paljetter osv . Eller dyre kjoler/klær. Det kan selv være i videoer der hun starter vidoen med å si «jeg lå i senga og fikk så sykt lyst på boller så jeg bestemte meg for å lage noen» . Da står hun ikke å lager mat i natttøy/hverdagsklær/slackeklær men dyre kjoler. alt virker så underlig og litt fake . Noen som vet hvorfor hun kler seg så opp når hun lager mat? Litt dumt å søle brunsaus må en kjole til 30 000 kr feks Fordi hun er på jobb. Hun lager mat for Tiltok, ikke for familien. Selvfølgelig er det fake. Barna er med barnepikene mens hun later som hun er en fantastisk husmor firdi hun kaster bort tid på å lage tyggis og cornflakes selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå