AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Finnes det? Noen med gode erfaringer? Anonymkode: fe5af...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Det spørs hva ditt underliggende problem er for å være ærlig; om du sliter med at håret vokser sakte, spis mer b-vitaminer, sørg for å ha godt med D-vitamin, jern, folat. Det er kjedelig å høre, men det er gjerne næringsrelatert som må løses dersom du ikke har et spesielt topisk problem i hodebunnen. Om du har psoriasis, eksem eller håravfall pga hodebunnsproblemer, så finnes det en del rensende produkter og nærende for disse:) Serumene -kan- til en viss grad hindre at hårstråene knekker fort, sammen med god behandling av håret generelt, men de aller beste resultatene er fra kosten og ikke like mye fra produkter. Anonymkode: b35b6...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Koffein serum og flass sjampo jevnlig, og hodebunns massasje funker 😊 Anonymkode: 34990...b7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Jeg mistet plutselig mye hår, så mye at frisøren reagerte, og hun anbefalte meg å bruke Nisim (i tillegg tok jeg b vitamin). Fikk økt hårvekst og det vanlige tykke håret mitt tilbake. Anonymkode: c9b8f...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg mistet plutselig mye hår, så mye at frisøren reagerte, og hun anbefalte meg å bruke Nisim (i tillegg tok jeg b vitamin). Fikk økt hårvekst og det vanlige tykke håret mitt tilbake. Anonymkode: c9b8f...8f4 Du fikk nok ikke økt hårvekst av Nisim men av b vitamin. Anonymkode: e363e...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå