AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Hvilke er in i år? Litt gøy om du legger ved linker😊 Anonymkode: 76020...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvilke er in i år? Litt gøy om du legger ved linker😊 Anonymkode: 76020...080 Hva som er "in" vet jeg lite om, men jeg kjøpte disse sist i hvert fall. Godt fornøyd med det kjøpet. https://www.adidas.no/country-x-always-sko/JH9100.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Jeg er ikke sikker på hva sneakers er for noe, men det høres ut som noe man sniker seg rundt med? Finnes det noe norsk ord for dette som er lettere å forstå? Anonymkode: 1b266...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar 6 Sneaker Trends to Look Out for In 2025 | Vogue Anonymkode: 6f5a6...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke sikker på hva sneakers er for noe, men det høres ut som noe man sniker seg rundt med? Finnes det noe norsk ord for dette som er lettere å forstå? Anonymkode: 1b266...869 Jepp, snikesko brukes til å snike på trikken. Jeg er veldig for å bruke norske ord selv og foretrekker det, men altså, sneakers er et ganske mye brukt og innarbeidet ord i det norske språk. Endret 25. januar av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå