AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Tinder vs Hinge.. Lurer på en sak. Er det lettere for dere damer å gi roser på Hinge enn superlikes på Tinder? Og hva legger dere i dette? Profilen min på Hinge fylles opp med roser. På Tinder har jeg aldri fått en superlike. Det er mange av de samme damene på begge appene. Og som den nysgjerrige mannen jeg er, så lurer jeg jo litt på dette. Profilene er jo prikk like. Ser også at noen av damene ser etter en ting på Hinge, men en annen ting på Tinder.. Anonymkode: 47132...62d
Haldrup Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Roser på Hinge er jo i utgangspunktet gratis.... 1 pr uke.... Mens Superlikes på Tinder koster penger på nær 3 når man lager ny profil.... Om du fikk en ny hundrede kroner seddel i lommeboka hver uke uten å skulle gjøre noe for det hadde du selvsagt også brukt den.... Når det kommer til å søke etter forskjellige ting, må du huske på at de appene er forskjellige og ikke har eksakt de samme løsningene og om man søker noe semi-seriøst da heter det noe forskjellig på begge appene.... Ikke sikkert det man søker finnes der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå