AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Heisann hoppsann. Til dere som snuser. Hvor mye snuser dere pr dag? Det er vell 24 snus i en boks. Jeg snuser G3 eller Skruf og jeg snuser ca 1 boks eller 1,5 boks om dagen. Anonymkode: f9228...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar G3 nr 1 her. Snuser 1 boks + hver dag. Anonymkode: 98349...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar 1-1,5 bokser uka. G.3 no 1 Anonymkode: fe014...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar klint spicy ginger- 1boks varer i 2-3 dager. Anonymkode: 42288...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Zone noo 7 cool mint, eller Fumi icemint, bruker 2 dager på en boks. Jeg gikk fra røyk til snus for ett år siden Anonymkode: 9ae94...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar Rundt 1,5 - 2 bokser i døgnet. Sier døgnet fordi jeg snuser dag og natt. Våkner flere ganger om natten for å bytte ut snusen. Eneste gangene jeg ikke har snus i munnen er når jeg spiser og drikker. Snuser ingen fast merke, bytter mellom flere forskjellige. Foretrekker epok. Anonymkode: ab686...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Har sluttet pga. graviditet, men snuste den der Skruf white sterk uten smak. Hadde vel en boks i to-tre dager. Anonymkode: 4468f...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Ca 1 boks om dagen. Anonymkode: 604bf...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Del Skrevet 26. januar Nick and Johnny nr 3 1-2 bokser i døgnet på grunn av at noen ganger så er det lite snus i en boks som blir kjøpt. Har klaget til de i Sverige som leverer til Norge å da fikk jeg to bokser fra de tilbake☺️🤭 Anonymkode: 0a068...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #10 Del Skrevet 26. januar General no4. 1 boks om dagen. Vurderer å bytte til den snusen man lager selv, for å spare penger. Noen som har prøvd og kan anbefale/fraråde? Anonymkode: 52090...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): General no4. 1 boks om dagen. Vurderer å bytte til den snusen man lager selv, for å spare penger. Noen som har prøvd og kan anbefale/fraråde? Anonymkode: 52090...14c Hadde en kollega som gjorde dette. Det var ikke noe for meg. Gikk heller uten snus enn å bomme av han 😅 Jeg snuser skruf slim (alle typene) og bruker 3-4 bokser i uka? Anonymkode: f289b...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå