AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar hvordan skal dette gå, med tanke på at karakterkravet til matte og norsk blir borte i sykepleien?!! hvordan blir prioriteringen om hvem som kommer inn på studiet? det blir jo forvirrende for folk som er i samme situasjon som meg. holder på å ta opp fag, og blir usikker på om jeg trenger å ta opp norsk for eksempel for å få minst 3. eller skal jeg bare droppe det helt siden jeg allerede har en stå karakter. ugghhh!!! blir så frustrert ettersom det ikke er nok informasjon på hvem som kommer til å bli prioritert i ordinær kvote. jeg tror ikke på at det er første mann til mølla i første omgang... hjeeeelp!!!!! Anonymkode: ba601...91c 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Det går jo uansett på poeng... Det er bare at de som ikke innehar høyt nok i matte/norsk også er med i konkurransen på totalpoeng. Anonymkode: e009d...1d8 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): hvordan skal dette gå, med tanke på at karakterkravet til matte og norsk blir borte i sykepleien?!! hvordan blir prioriteringen om hvem som kommer inn på studiet? det blir jo forvirrende for folk som er i samme situasjon som meg. holder på å ta opp fag, og blir usikker på om jeg trenger å ta opp norsk for eksempel for å få minst 3. eller skal jeg bare droppe det helt siden jeg allerede har en stå karakter. ugghhh!!! blir så frustrert ettersom det ikke er nok informasjon på hvem som kommer til å bli prioritert i ordinær kvote. jeg tror ikke på at det er første mann til mølla i første omgang... hjeeeelp!!!!! Anonymkode: ba601...91c Prioriteringen går jo fortsatt på poeng! Når det er flere søkere enn plasser vil de med lavest sum ikke komme inn. Det lønner seg alltid å ha så høy poengsum som overhodet mulig. Personlig er jeg kritisk til at folk med nesten stryk i matte og norsk skal ha ansvar for syke mennesker, men demokratiet har talt.. Blir nok mer frafall slik at de dårligste lukes ut likevel Anonymkode: c39b7...ae8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå