AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Jeg må sette opp håret i praksis. Håret mitt er mer enn skulderlangt, men tynt. Jeg er tykk, så oppsatt hår ser ikke like bra ut som lang bob som stjeler litt fokus fra rundt ansikt. Hvordan kan jeg sette opp håret og likevel få litt hår framme? Jeg kan ikke ha lugg. Anonymkode: 4666c...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Kan du ha det oppsatt men dra ut to deler av "luggen" sånn at de rammer inn ansiktet litt? Anonymkode: c11b9...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Anonymkode: 94d53...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Bare sett opp håret. Det er ingen som bryr seg om frisyren er kledelig eller ikke så lenge du ikke røyter på pasientene. Anonymkode: 4134f...b6c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare sett opp håret. Det er ingen som bryr seg om frisyren er kledelig eller ikke så lenge du ikke røyter på pasientene. Anonymkode: 4134f...b6c Handler ikke helt om å røyte. Det kan man gjøre med oppsatt hår også. Poenget er å ikke veive håret steder det ikke skal være. Derfor fungerer lang hestehale dårlig. Heller ikke løse lokker foran. Anonymkode: 11d1a...2c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Handler ikke helt om å røyte. Det kan man gjøre med oppsatt hår også. Poenget er å ikke veive håret steder det ikke skal være. Derfor fungerer lang hestehale dårlig. Heller ikke løse lokker foran. Anonymkode: 11d1a...2c5 Fortsatt er løsningen å sette opp håret, om det er kledelig eller ei. Anonymkode: 4134f...b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Del Skrevet 26. januar Hår klemme? Da ser det ut som du har mer hår fordi klypen tar litt plass 😅 Det er min plan hvertfall. Du klipper håret i tinningene litt kortere og drar det frem, litt som lange curtain bangs. Anonymkode: 04794...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar Curtain bangs, men du trenger ikke ta med så mye hår. Anonymkode: 04794...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå