AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Jeg har hatt lyse striper i mange år, men striper sjelden fordi jeg ikke vil bruke så mye penger på det. Det var nå mer enn halvannet år siden sist. Jeg har mørk ettervekst, bortsett fra helt foran hvor jeg er helgrå. Det har jeg også vært i flere år. Gikk til en ny frisør denne gangen. Håret var ganske mørkt. Frisøren startet timen med å spørre hva jeg syntes om fargen på lengdene, jeg svarte at jeg ønsket meg ganske mye lysere. Hun spurte om jeg brukte lillasjampo, og jeg sa at jeg gjorde som regel det, men det var en stund siden sist. Hun sa da at håret mitt uansett var for mørkt til at det var noe vits sånn det var nå, men at jeg burde bruke det igjen etter stripingen. Hun sa også at hun ville legge mange tynne striper, for å unngå "fartsstriper" som hun kalte det. Min vanlige frisør har aldri utbrodert hva hun gjør, så jeg visste ikke bedre enn å stole på at hun visste hva hun drev med. Når hun tok av folien reagerte jeg på at håret var kritthvitt, det har jeg aldri opplevd. Ble engstelig for hvor lyst det hadde blitt, men sa ingenting. Så bar det til vasken for korrigering. Da hun siden begynte å hårføne stusset jeg på at håret virket svært mørkt, og jeg så egentlig ikke forskjell på håret fra hvordan det så ut før jeg stripet... Jeg ba henne også klippe så mye som var nødvendig, jeg kjente at håret var slitt men hadde ikke noen formening om det trengtes å ta 5 cm eller 15. Vet at striping sliter mye på håret men jeg har aldri hatt så slitent hår som etter denne timen. Håret mitt ser ikke ut, det tyter småhår ut over hele hodet, jeg ser ut som en kost. Når jeg kom hjem og satt opp håret i hestehale så jeg også at den gamle etterveksten var like synlig under håret som før. En blanding av grått og mørkt. Jeg har alltid blitt blond etter et frisørbesøk, også på undersiden av håret...nå har jeg fortsatt 10cm mørk ettervekst med grå innslag 🫤 Er så misfornøyd, hva søren skjedde her? Frisørsalongen har bare gode anmeldelser... Anonymkode: f78d2...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Så kjipt! Klag!! Anonymkode: 871ac...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Så utrolig kjipt. Jeg ville klagd! De skal kunne rette det igjen. Anonymkode: f3c3f...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Kan det være at hun har lagt en mørkere bunnfarge ved toninga? Eller er det rett og slett din egen farge, at stripene ikke er lagt tett nok? Jeg kan skjønne at man får kanskje 5 mm ettervekst ved striping, da stripene ikke legges helt inntil hodebunnen, men 10 cm høres ikke rett ut. Det er egentlig umulig, hvis det ikke er gjort frihandsstriping da (balayage) Så jeg tipper det har blitt gjort noe under korrigeringa, at det er lagt en mørkere bunnfarge (noe som selvfølgelig skal konsulteres med deg om først), eller at stripene ikke er lagt tett nok, slik at din egen hårfarge kommer for mye fram. Men jeg tipper det første, siden du ikke har stripa det på halvannet år. hilsen frisør Anonymkode: 95ec5...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Beklager, leste nå det var undersiden av håret. Trodde det var i hele. Da er det rett og slett ikke lagt folier helt ned, noen gjør dette for å spare tid og penger, men jeg mener uansett det er noe man skal ta under konsultasjonen med kunden om man ønsker det eller ikke. så har du betalt for folie på hele hodet, så skal du ha det! hilsen frisøren igjen Anonymkode: 95ec5...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Beklager, leste nå det var undersiden av håret. Trodde det var i hele. Da er det rett og slett ikke lagt folier helt ned, noen gjør dette for å spare tid og penger, men jeg mener uansett det er noe man skal ta under konsultasjonen med kunden om man ønsker det eller ikke. så har du betalt for folie på hele hodet, så skal du ha det! hilsen frisøren igjen Anonymkode: 95ec5...649 Ok takk😊 Frisøren spurte meg underveis hvordan jeg pleide å sette opp hestehalen og da viste jeg henne at jeg pleide å dra håret bakover, altså blottlegger det nå det mørke og grå 🙉 Skjønte ikke helt hvorfor hun spurte om dette men var kanskje fordi hun tenkte ta en snarvei.. Tror kanskje det er for sent å klage, jeg sa ikke noe der og da, jeg er litt konfliktsky, det satt mange andre kunder i salongen og i tillegg tenkte jeg vel at det var noe med lyset der inne 😆 var der på en lørdag og skulle legges inn på sykehus mandag, hadde lyst til å føle meg litt fresh i en periode som har vært preget av sykdom... Har i alle fall lært at man holder seg til den flinke frisøren man allerede har funnet.... Ikke vet jeg om jeg skal kontakte henne nå heller, føler håret mitt aldri har vært mer slitt og stygt. Redd for å ha i det noe mer. Anonymkode: f78d2...d00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå