AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Har en typ ”date” eller hva jeg skal kalle det, som var litt aktiv etter siste melding jeg sendte istad, men åpner ikke min snap, vi skal møtes i dag egt.. for meg virker det negativt når han ikke klarer å åpne meldingen!!! Så opptatt er han vel ikke når snapscoorens hans stiger litt? Har ikke mast på han heller. Noen som har opplevd lignende? Burde jeg tenke jeg ikke hører noe fra han resten av dagen når han ikke svarer nå?? Han sa han skulle si ifra snart sist jeg snakket med han, men ikke hørt noe på 3 timer 😂 Anonymkode: 4e0ed...310 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Mind games… Finn på no annet ikveld. Ikke åpne melding fra denne personen, om det skulle dukke opp. Åpne i så fall en annen dag… Anonymkode: f5473...430 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mind games… Finn på no annet ikveld. Ikke åpne melding fra denne personen, om det skulle dukke opp. Åpne i så fall en annen dag… Anonymkode: f5473...430 Enig i dette. Anonymkode: 3f74a...175 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mind games… Finn på no annet ikveld. Ikke åpne melding fra denne personen, om det skulle dukke opp. Åpne i så fall en annen dag… Anonymkode: f5473...430 Men samtidig vil jeg ikke dømme han fordi jeg vet ikke hva som skjer i livet hans siden han er så opptatt, men ja det frister 😅 Anonymkode: 4e0ed...310
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en typ ”date” eller hva jeg skal kalle det, som var litt aktiv etter siste melding jeg sendte istad, men åpner ikke min snap, vi skal møtes i dag egt.. for meg virker det negativt når han ikke klarer å åpne meldingen!!! Så opptatt er han vel ikke når snapscoorens hans stiger litt? Har ikke mast på han heller. Noen som har opplevd lignende? Burde jeg tenke jeg ikke hører noe fra han resten av dagen når han ikke svarer nå?? Han sa han skulle si ifra snart sist jeg snakket med han, men ikke hørt noe på 3 timer 😂 Anonymkode: 4e0ed...310 Har du møtt ham før? Anonymkode: 3f74a...175
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men samtidig vil jeg ikke dømme han fordi jeg vet ikke hva som skjer i livet hans siden han er så opptatt, men ja det frister 😅 Anonymkode: 4e0ed...310 Kødder med deg. Rødt flagg. Anonymkode: 224f4...978 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du møtt ham før? Anonymkode: 3f74a...175 Ja flere ganger, aldri vært noe problem men skjedd en gang tidligere han kontaktet meg kjempe sent.. det er alltid sent. Garantert at han ikke svarer i dag føler jeg. Anonymkode: 4e0ed...310 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja flere ganger, aldri vært noe problem men skjedd en gang tidligere han kontaktet meg kjempe sent.. det er alltid sent. Garantert at han ikke svarer i dag føler jeg. Anonymkode: 4e0ed...310 Liker han ikke å snakke med deg er du sannsynligvis skitvatnet verdt for han. Sånn bortsett fra etter sengetid. Vil du bare ha moro på hans betingelser kjør på. Vil du ha en kjæreste, finn en som ikke kan vente til neste gang han hører stemmen din (ja, han kommuniserer ikke på meldinger engang). Anonymkode: 21090...60c 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Skrevet 25. januar Lurer på om vi møter samme fyr. Veldig aktiv i perioder før han plutselig forsvinner under radaren og ikke svarer på snaps på flere dager. Jeg bruker vanvittig mye energi på å gå å lure på hvorfor han oppfører seg sånn. Han er kjempe skjønn når vi møtes, men så kan han plutselig bare være veldig opptatt i flere dager…Jeg lever selv et veldig travelt liv men klarer alltid å svare kjapt på snap eller melding. Anonymkode: c9db8...886 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja flere ganger, aldri vært noe problem men skjedd en gang tidligere han kontaktet meg kjempe sent.. det er alltid sent. Garantert at han ikke svarer i dag føler jeg. Anonymkode: 4e0ed...310 Det høres ut som om han bruker deg når han ikke finner noe bedre. Anonymkode: 374b5...6e9 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer på om vi møter samme fyr. Veldig aktiv i perioder før han plutselig forsvinner under radaren og ikke svarer på snaps på flere dager. Jeg bruker vanvittig mye energi på å gå å lure på hvorfor han oppfører seg sånn. Han er kjempe skjønn når vi møtes, men så kan han plutselig bare være veldig opptatt i flere dager…Jeg lever selv et veldig travelt liv men klarer alltid å svare kjapt på snap eller melding. Anonymkode: c9db8...886 Han er kjempeskjønn når dere møtes for da får han kjempeskjønn sex. Han er en darrig taper uten tastefingre når dere ikke møtes, fordi han ikke gidder kaste bort tid på å skrive til en snuppe han bare vil ligge med. Dessverre. Anonymkode: 21090...60c 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer på om vi møter samme fyr. Veldig aktiv i perioder før han plutselig forsvinner under radaren og ikke svarer på snaps på flere dager. Jeg bruker vanvittig mye energi på å gå å lure på hvorfor han oppfører seg sånn. Han er kjempe skjønn når vi møtes, men så kan han plutselig bare være veldig opptatt i flere dager…Jeg lever selv et veldig travelt liv men klarer alltid å svare kjapt på snap eller melding. Anonymkode: c9db8...886 Han er garantert ikke interessert i noe seriøst med deg, så hvis du er det så bør du gå videre. Anonymkode: 374b5...6e9 1 2
Irak Skrevet 25. januar #13 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har en typ ”date” eller hva jeg skal kalle det, som var litt aktiv etter siste melding jeg sendte istad, men åpner ikke min snap, vi skal møtes i dag egt.. for meg virker det negativt når han ikke klarer å åpne meldingen!!! Så opptatt er han vel ikke når snapscoorens hans stiger litt? Har ikke mast på han heller. Noen som har opplevd lignende? Burde jeg tenke jeg ikke hører noe fra han resten av dagen når han ikke svarer nå?? Han sa han skulle si ifra snart sist jeg snakket med han, men ikke hørt noe på 3 timer 😂 Anonymkode: 4e0ed...310 Da er han nok så veldig interessert akkurat tipper jeg...
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lurer på om vi møter samme fyr. Veldig aktiv i perioder før han plutselig forsvinner under radaren og ikke svarer på snaps på flere dager. Jeg bruker vanvittig mye energi på å gå å lure på hvorfor han oppfører seg sånn. Han er kjempe skjønn når vi møtes, men så kan han plutselig bare være veldig opptatt i flere dager…Jeg lever selv et veldig travelt liv men klarer alltid å svare kjapt på snap eller melding. Anonymkode: c9db8...886 Bruk heller vanvittig mye energi på å erstatte eller supplere han så har du noe å gjøre når han er for opptatt til å bry seg (noe du merkelig nok ikke er når du er opptatt) Anonymkode: 21090...60c 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja flere ganger, aldri vært noe problem men skjedd en gang tidligere han kontaktet meg kjempe sent.. det er alltid sent. Garantert at han ikke svarer i dag føler jeg. Anonymkode: 4e0ed...310 Å nei! Er det booty call? Anonymkode: 3f74a...175 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #16 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bruk heller vanvittig mye energi på å erstatte eller supplere han så har du noe å gjøre når han er for opptatt til å bry seg (noe du merkelig nok ikke er når du er opptatt) Anonymkode: 21090...60c Vet jeg burde, men jeg har ikke samvittighet til å supplere. Erstatte ønsker jeg ikke siden sexen er konge. Anonymkode: c9db8...886
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han er kjempeskjønn når dere møtes for da får han kjempeskjønn sex. Han er en darrig taper uten tastefingre når dere ikke møtes, fordi han ikke gidder kaste bort tid på å skrive til en snuppe han bare vil ligge med. Dessverre. Anonymkode: 21090...60c Ja jeg vet Anonymkode: c9db8...886
AnonymBruker Skrevet 25. januar #18 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Lurer på om vi møter samme fyr. Veldig aktiv i perioder før han plutselig forsvinner under radaren og ikke svarer på snaps på flere dager. Jeg bruker vanvittig mye energi på å gå å lure på hvorfor han oppfører seg sånn. Han er kjempe skjønn når vi møtes, men så kan han plutselig bare være veldig opptatt i flere dager…Jeg lever selv et veldig travelt liv men klarer alltid å svare kjapt på snap eller melding. Anonymkode: c9db8...886 Er nok ikke det. Men han svarte nå, også bruker han lang tid igjen Anonymkode: 4e0ed...310
AnonymBruker Skrevet 25. januar #19 Skrevet 25. januar Er ikke dette ett klassisk tegn på att de alt er i ett forhold da? De må gjemme seg litt bort for å chatte.. Anonymkode: b0702...bb0 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #20 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er nok ikke det. Men han svarte nå, også bruker han lang tid igjen Anonymkode: 4e0ed...310 Jeg skjønner ikke at du gidder. Anonymkode: 374b5...6e9 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå