AnonymBruker Skrevet i går, 19:11 #1 Del Skrevet i går, 19:11 Long shot, har søkt litt på nettet men finner ingen brukbare resultater. Husker noe av sangen, bruddstykker av teksten, kvinnelig sanger sikkert en sang fra de siste 5-6 årene dvs 2019+ - made it just to midnight....rolling in the moonlight...I need to know..think I am falling Anonymkode: 1e02d...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Long shot, har søkt litt på nettet men finner ingen brukbare resultater. Husker noe av sangen, bruddstykker av teksten, kvinnelig sanger sikkert en sang fra de siste 5-6 årene dvs 2019+ - made it just to midnight....rolling in the moonlight...I need to know..think I am falling Anonymkode: 1e02d...1c5 kan det tenkes du husker eller har hørt litt feil? med de strofene burde du ha funnet låta på google Anonymkode: 878fd...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden https://genius.com/Houndmouth-make-it-to-midnight-lyrics Now we got it right 'Cause you and me, babe We're under red, red skies We got to make it to midnight Out there under a full moon light And I'm a werewolf 'til dawn Something about all the drugs I'm on You gotta make it to midnight Some get high, some grow tired And some go "Ooh lie lie" Anonymkode: 3f86d...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Takk for svar, det var ikke den sangen, og ja jeg er enig at jeg burde ha funnet sangen med de 3-4 ledetrådene. Kan være jeg hørte feil. Får bare håpe jeg hører den igjen. Utrolig plagsomt når slikt skjer. Anonymkode: 1e02d...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Dua Lipa - Levitating Anonymkode: 841b2...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå