Gå til innhold

Klarsynt hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kan se om det ligger flytting på meg i år? Evnt burde jeg bli boende eller flytte? 

Anonymkode: b1a83...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg fikk flere kort som alle handler om å sitte på gjerdet litt og vente, ikke flytt helt enda, ser ut som noe endrer seg slik at du velger å bli boende og trives med avgjørelsen, men det er ikke helt klart enda. Sutt på labben litt til. 

Anonymkode: 6738a...f50

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 19.44):

Jeg fikk flere kort som alle handler om å sitte på gjerdet litt og vente, ikke flytt helt enda, ser ut som noe endrer seg slik at du velger å bli boende og trives med avgjørelsen, men det er ikke helt klart enda. Sutt på labben litt til. 

Ekspander  

Tusen hjertelig takk! Jeg har faktisk mest lyst til å bli boende av bekvemelighets grunner men følte jeg kanskje burde ta steget ut, men da blir jeg værende og håper på større trivsel lengre frem ❤️

Anonymkode: b1a83...29c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for annonsering for tjenester og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 19.44):

Ekspander  

Kunne du trukket kort for meg også? Jeg lurer på om jeg får det oppdraget jeg har så lyst på? Tusen takk, om du gidder😊

Anonymkode: 5591a...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...