AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Noen som kan se om det ligger flytting på meg i år? Evnt burde jeg bli boende eller flytte? Anonymkode: b1a83...29c
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Jeg fikk flere kort som alle handler om å sitte på gjerdet litt og vente, ikke flytt helt enda, ser ut som noe endrer seg slik at du velger å bli boende og trives med avgjørelsen, men det er ikke helt klart enda. Sutt på labben litt til. Anonymkode: 6738a...f50 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg fikk flere kort som alle handler om å sitte på gjerdet litt og vente, ikke flytt helt enda, ser ut som noe endrer seg slik at du velger å bli boende og trives med avgjørelsen, men det er ikke helt klart enda. Sutt på labben litt til. Anonymkode: 6738a...f50 Tusen hjertelig takk! Jeg har faktisk mest lyst til å bli boende av bekvemelighets grunner men følte jeg kanskje burde ta steget ut, men da blir jeg værende og håper på større trivsel lengre frem ❤️ Anonymkode: b1a83...29c 1 1
Rhodiola Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar Tråden er ryddet for annonsering for tjenester og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 20.44): Jeg fikk flere kort som alle handler om å sitte på gjerdet litt og vente, ikke flytt helt enda, ser ut som noe endrer seg slik at du velger å bli boende og trives med avgjørelsen, men det er ikke helt klart enda. Sutt på labben litt til. Anonymkode: 6738a...f50 Kunne du trukket kort for meg også? Jeg lurer på om jeg får det oppdraget jeg har så lyst på? Tusen takk, om du gidder😊 Anonymkode: 5591a...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå