AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Noen som kan se om det ligger flytting på meg i år? Evnt burde jeg bli boende eller flytte? Anonymkode: b1a83...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Jeg fikk flere kort som alle handler om å sitte på gjerdet litt og vente, ikke flytt helt enda, ser ut som noe endrer seg slik at du velger å bli boende og trives med avgjørelsen, men det er ikke helt klart enda. Sutt på labben litt til. Anonymkode: 6738a...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 19.44): Jeg fikk flere kort som alle handler om å sitte på gjerdet litt og vente, ikke flytt helt enda, ser ut som noe endrer seg slik at du velger å bli boende og trives med avgjørelsen, men det er ikke helt klart enda. Sutt på labben litt til. Anonymkode: 6738a...f50 Ekspander Tusen hjertelig takk! Jeg har faktisk mest lyst til å bli boende av bekvemelighets grunner men følte jeg kanskje burde ta steget ut, men da blir jeg værende og håper på større trivsel lengre frem ❤️ Anonymkode: b1a83...29c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Tråden er ryddet for annonsering for tjenester og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 19.44): Jeg fikk flere kort som alle handler om å sitte på gjerdet litt og vente, ikke flytt helt enda, ser ut som noe endrer seg slik at du velger å bli boende og trives med avgjørelsen, men det er ikke helt klart enda. Sutt på labben litt til. Anonymkode: 6738a...f50 Ekspander Kunne du trukket kort for meg også? Jeg lurer på om jeg får det oppdraget jeg har så lyst på? Tusen takk, om du gidder😊 Anonymkode: 5591a...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Åndene sier at Antarktis er der du hører hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå