Anonym-bruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Har ikke gått på skolen på mange år, så merker dette er uvant! Har startet på videreutdanning på Medlearn, det er nettbasert, men styrt progresjon, og en lærer man kan spørre evt. Jeg har flere oppgaver jeg skal svare på, og mål jeg jobber mot. Men jeg merker når jeg er hjemme så blir jeg fort distrahert av andre ting 🙈 har ikke noe eget rom, så jeg sitter på stua. Har ikke barn, så er meg og samboer. Og han er jo ute på ting, men jeg bare syns det er vanskelig.. Hva fungerer for dere? Har vurdert å reise til hytta noen dager, sitte der å jobbe, der har jeg hvertfall ingen forstyrrelser. Hva fungerer for deg? Takknemlig for alle tips!
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Sett av tid og varier oppgavene. Les en kapittel, skriv notater du kan bruke til eksamen. Noter definisjoner av fagbegrep. Les nytt kapittel, gjør en gammel eksamensoppgave. Skriv notater osv. Jeg er i full jobb som fulltidsdtudent med barn. Jeg bruker en gratis to do-liste app og noterer mål for pensumlesing og oppgaver så jeg ha konkrete mål og ikke bare blar i bøker. Tar du en pause, lytt til fagstoff på podcast eller se video på youtube på norsk eller engelsk. Anonymkode: 5581a...3f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå