AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Det er så glatt og tynt at alt jeg bruker av volumprodukter, ikke funker! Har brukt flere hundrelapper på disse produktene. Har noen tips til hva jeg må gjøre? Jeg hater å ha tynt og flatt hår. Anonymkode: e64e3...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar (endret) Hårspray. L'oreal Studio line. Har brukt den i mange år. Ikke favoritt hos frisøren min, men den virker. Lim... 😂 Slutt med balsam og skum. Endret 25. januar av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Stor pike skrev (23 minutter siden): Hårspray. L'oreal Studio line. Har brukt den i mange år. Ikke favoritt hos frisøren min, men den virker. Lim... 😂 Slutt med balsam og skum. Jeg har prøvd uten balsam, men håret er så skadet av mye bleking og farging, at det blir som tyggis da... 😪 prøvd mye Hårspray og tekstursprayer og. Anonymkode: e64e3...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå