AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Liker damer menn som viser en diskre selvtillit via trendy klær og ser noenlunde trent ut? Må innrømme at jeg sliter med selvbildet om dagen, men jeg er flink til å skjule det. Kan jeg late som jeg har god selvtillit når jeg treffer på damer? Eller spm til damene: Kan dere se om en mann har ekte god selvtillit eller fake? Anonymkode: 140eb...e31 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Ekte selvtillit handler om væremåte. Man er mer enn klærne sine, men å se godt ut og ta vare på seg selv vil hjelpe på din egen selvtillit 😊 det er noe med at når man tar vare på seg selv, så smitter det til væremåten din fordi at man føler seg bra 😊 Anonymkode: 5c4d2...179 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar Man kan se det på utstrålingen. Snakk deg selv opp i speilet i et par minutter hver dag. Anonymkode: ad220...485 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Ja, faktisk it untill you make it er en glimrende fremgangsmåte jeg selv benyttet da jeg var ung og egentlig usikker. Bare pass på å ikke dra det for langt, til ufin og brautende. Etterhvert kom ekte selvtillit på plass. Ganske sømløst egentlig. Anonymkode: 7bd57...625 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker damer menn som viser en diskre selvtillit via trendy klær og ser noenlunde trent ut? Må innrømme at jeg sliter med selvbildet om dagen, men jeg er flink til å skjule det. Kan jeg late som jeg har god selvtillit når jeg treffer på damer? Eller spm til damene: Kan dere se om en mann har ekte god selvtillit eller fake? Anonymkode: 140eb...e31 Jeg gir blanke i trendy klær... ! Ikke prøv for hardt. Personligheten er det avgjørende. At det skinner igjennom at du er snill og empatisk. Som regel ser man at noen har fake selvtillit, ja. Man kompenserer med andre ting. Men,bare vær hyggelig og genuin er mitt råd. Du høres ung ut ? Anonymkode: aae40...e87
Irak Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker damer menn som viser en diskre selvtillit via trendy klær og ser noenlunde trent ut? Må innrømme at jeg sliter med selvbildet om dagen, men jeg er flink til å skjule det. Kan jeg late som jeg har god selvtillit når jeg treffer på damer? Eller spm til damene: Kan dere se om en mann har ekte god selvtillit eller fake? Anonymkode: 140eb...e31 Jeg ser ihvertfall ikke på klæra. At du føler deg komfortabel og vel med det du velger å gå i tror jeg er det viktigste. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå