Gjest magne Skrevet 18. november 2002 #1 Skrevet 18. november 2002 :D Jeg leser her med interesse at mange har spørsmål om trekant-sex. Selv er jeg gift og har sammen med min kone hatt trekant 4-ganger. Trekant med en ekstra mann. Joda, litt rart var det å betrakte min kone i full vigør med en annen. Nytelsen over å se at hun koste seg og at jeg hele tiden kunne styre seansen samtidig som jeg selvfølgelig også var aktiv deltager gjorde at vi hadde det fint. Vi er begge trygge på hverandre og elsker hverandre. Det å være sammen med andre på egenhånd er ikke akseptert. Så til dere som lurer. Det viktigste er at man må prate om dette, være enige og ikke minst trygge på forholdet. Vi har hatt det veldig godt og dette har vært berikende på vårt forhold, men det er jo ikke sikkert dette passer alle. Vi kommer ihvertfall til å gjenta dette når tid og sted stemmer.
Ada=) Skrevet 19. november 2002 #2 Skrevet 19. november 2002 Hei! fint at dette har beriket forholdet, men jeg lurer paa et par ting: Hvor lenge hadde dere vaert sammen for dere provde dette? Hvor gamle var dere? Jeg avskriver ikke at jeg en eller annen gang kommer til aa prove, men foler liksom ikke at behovet er der kanskje det endrer seg? hvem vet, man trenger kanskje aa sprite opp sex-livet etter en stund? Jeg har naa hatt sex med samme person i 4,5 aar, og vi er like yre overfor hverandre naa som i begynnelsen. Men dette har kanskje ikke noe aa si? Ada -i det vitebegjerlige hjornet!
Gjest Jørgen Skrevet 19. november 2002 #3 Skrevet 19. november 2002 Magne får svare for seg. Jeg er en mann som har samme erfaringer som Magne. Vi er et par som er svært trygge på hverandre, og har hatt veldig mye glede/spenning med trekant, der den tredje er mann, og vi begge mennene er helt heterofile. HUN er midtpunktet! Vi hadde vel vært samboere i 5-6 år, når vi hadde "debuterte". Jeg og min partner har ikke blitt mindre "yre" på hverandre på "egen hånd", etter disse opplevelsene. For oss har det styrket forholdet, men det er viktig at forholdet er så sterkt at dere hever dere over sjalusi! Og opplever det kun som en "oppspriting" av sexen. Men man skal ikke overdrive, kun ha trekant som en eksklusiv opplevelse en sjelden gang, nå alt "klaffer" med en tredje person.
Gjest Magne Skrevet 20. november 2002 #4 Skrevet 20. november 2002 Hei. For å svare på spørsmålene dine Ada. Jeg er 45år og min kone er 32år. Vi, min kone og jeg, hadde vært gift i 8år før vi tok skrittet ut og gjenomførte dette. Vi hadde på forhånd fantasert masse om dette. Vi har hele tiden hatt ett "hett" og variert sexliv og ingen av oss har hatt behov for å gå til andre for å dekke våre behov. Det at vi nå har praktisert trekant med en annen person har ikke lagt noen demper på vårt sexliv, snarere tvert i mot. Dersom anledningen byr seg igjen vil vi gjerne gjenomføre dette på nytt. Det som er viktig i en slik setting er at alle parter er trygge på hverandre og at alles grenser respekteres. Husk dette er og skal alltid være for oss en ren kjønns-nytelse som alle parter nyter godt av. :blunke: Hilsen Magne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå