AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Dette stilikonet: Louis Poulsen AJ Gulvlampe Black Har den selv og er 100 prosent fornøyd. Anonymkode: f328a...2cd
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette stilikonet: Louis Poulsen AJ Gulvlampe Black Har den selv og er 100 prosent fornøyd. Anonymkode: f328a...2cd hm, ja kanskje jeg skal spare til den ts Anonymkode: 3c256...314
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dette stilikonet: Louis Poulsen AJ Gulvlampe Black Har den selv og er 100 prosent fornøyd. Anonymkode: f328a...2cd Kan du fortelle alt du liker ved den? Har du dimmer? bruker du den som leselys? ts Anonymkode: 3c256...314
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar Min har ikke dimmer, men jeg bruker den som leselys, og den funker supert til det - det kommer selvsagt også an på lyspæren 😃 Og så er den skikkelig lekker, den tar ikke mye plass, og selve lampehodet kan vris i ønsket stilling. Anonymkode: f328a...2cd
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 8.35): hm, ja kanskje jeg skal spare til den ts Anonymkode: 3c256...314 Det ligger en til salgs på Finn ser jeg, men så veldig redusert i pris er den ikke. Anonymkode: f328a...2cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå