AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Hva mener du med det? Anonymkode: 4ff5b...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Er du ikke kjent med det norske språket? Anonymkode: 16004...1ce 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar https://naob.no/søk?q=søt https://ordbokene.no/nob/bm,nn/kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Klarer du ikke å tenke? Anonymkode: dab78...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar (endret) Det er et kompliment, men ofte etterfulgt av men: «Hun er kjempesøt, men jeg er ikke interessert.» Endret 25. januar av Grüner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar Grüner skrev (På 25.1.2025 den 15.25): Det er et kompliment, men ofte etterfulgt av men: «Hun er kjempesøt, men jeg er ikke interessert.» Ekspander Jeg er mann og det er ikke mitt inntrykk. Mitt inntrykk er at menn ikke er spesielt nøye på akkurat hvilket ord de bruker. At de ikke bryr seg om de kaller dama pen, søt, vakker, osv. Mange kvinner derimot virker å være veldig opptatt av akkurat hvilket ord som brukes og anerkjenner ikke komplimentet med mindre det er akkurat det ordet de ønsker å høre og ikke et synonym. Anonymkode: 8f4cd...b71 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Jeg er dame som ofte blir kalt "søt, men ikke interessert". Forbinder ikke det å være søt med noe positivt, bare en "hyggelig" måte å avvise noen på. Anonymkode: 96381...16b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 15.15): Hva mener du med det? Anonymkode: 4ff5b...493 Ekspander Hyggelig, imøtekommende og omgjengelig. Det en personlighet beskrivelse, ikke vurdering. Så det brukes som et ufarlig kompliment. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Del Skrevet 26. januar Kjempesøt er ofte 80% snill og hyggelig. 20% skjønn av utseende. Det går mest på personlighet. Anonymkode: dfce3...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #10 Del Skrevet 26. januar Kjæresten min synes mange damer er "kjempesøt, nydelig" etc. Da mener han personligheten deres🤷 Anonymkode: a81c2...398 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #11 Del Skrevet 27. januar Kjempesøt kan være kompliment, det kan være fornærmelse og det kan være hersketeknikk, det kommer helt an på hvordan det sies, og i hvilken sammenheng. Det er stor forskjell på om det er bestefar som kaller meg kjempesøt når jeg hjelper han på med skjerfet, eller om det er kjæresten min som sier det når vi ligger i senga å skravler, eller om det er en kollega som sier det når jeg er forbannet på han. Anonymkode: 6fb5f...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #12 Del Skrevet 27. januar Ungdommelig utseende og smilende utstråling. Når jeg kaller noen for søt så er det et stort kompliment. Søthet er det jeg oftest ser etter i kvinner. Anonymkode: d712d...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå