AnonymBruker Skrevet i går, 14:42 #1 Del Skrevet i går, 14:42 I singelsammenheng, det kan være digitalt i plenum eller på et treff. Er det innenfor eller turnoff å fleipe med det som bør være åpenbart for de fleste, men som et lite fåtall ikke har skjønt? Jeg har kanskje ikke de beste eksemplene, men la oss si at en "søring" tror at Harstad og Kirkenes ligger nærme hverandre og så sier jeg at jeg pleier å sykle den strekningen på søndager. Det var egentlig snakk om et enda mer åpenbart tilfelle, som egentlig ikke krever faktakunnskap, men jeg lar være nevne det for at dette ikke skal bli gjenkjent. Anonymkode: c9970...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 14:56 #2 Del Skrevet i går, 14:56 Jeg hadde vel tenkt at du prøvde å gjøre narr av meg utfra eksempelet du nevner. Generelt synes jeg ikke det er fint å latterliggjøre andre. Hvis daten min hadde gjort det hadde ikke det ikke blitt flere dates. Jeg ønsker en partner som oppfører seg fint mot andre og som evner helt elementær folkeskikk. 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet i går, 15:13 #3 Del Skrevet i går, 15:13 (endret) Skal man fleipe med noen, og særlig noen man ikke kjenner så godt, bør målet være at det er morsomt for begge parter. Eksempelet ditt er latterliggjøring og det er aldri greit. Man kan også huske på at det som er allmennkunnskap for deg ikke er det for alle, og at selv den mest opplyste og kunnskapsrike har sine hull. Endret i går, 15:29 av Daria 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:23 #4 Del Skrevet i går, 15:23 Jeg får en litt sånn jeg tror jeg er bedre enn andre vibb av deg, hva er det som er så gøy med å gjøre narr av andre? Anonymkode: bc5de...049 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:29 #5 Del Skrevet i går, 15:29 Fleiping er viktig for å sjekke om man har høvelig samme humor (det er viktig for meg, i hvertfall), men man bør holde seg unna fleiping på bekostning av den andre. Anonymkode: 28ad2...47a 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:31 #6 Del Skrevet i går, 15:31 Ironi funker ikke alltid, nei. Jeg er god på teori, analyse og syntese, men det er mye såkalt åpenbart jeg ikke vet. Jeg er feks nettopp elendig på geografi, jeg kan tvile på ting jeg egentlig er sikker på, samtidig som jeg er innstilt på at de jeg dater 'snakker sant'. Blir faktisk stressa av sånt, spesielt om jeg får inntrykk av at personen i tillegg nærmer seg dømmesyk. Kan jo hende du finner din likesinnede gudinne, men tenker ikke det er det lureste å gjøre på date sånn generelt, nei. Anonymkode: 260bc...92e 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:45 #7 Del Skrevet i går, 15:45 Ingen liker bedrevitere. Anonymkode: 3556e...a58 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:51 #8 Del Skrevet i går, 15:51 De fleste ville oppfattet det negativt. Enten mangler du sosiale antenner, eller driver med "negging" Anonymkode: bd76b...bac 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:56 #9 Del Skrevet i går, 15:56 Humor handler om timeing. Litt frekk humor er kjempegøy hvis den treffer riktig, og den som leverer har vett til å se sitt publikum ann. Dersom man ikke klarer det, så oppleves msn oftes bare som uhøflig. Anonymkode: 1de9a...01e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet i går, 16:02 #10 Del Skrevet i går, 16:02 Hvis personen spiller rollen som en kunnskapsrik person som ofte vet best, er det helt greit å være litt sarkastisk om man snakker om geografi som om man kan det man prater om, når man i realiteten er helt clueless. Hvis det er en ydmyk person som går inn i det med en visshet om at personen ikke er sikker, blir det noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet i går, 16:13 #11 Del Skrevet i går, 16:13 Å gjøre narr av andre er kun morsomt for den som kommer med "vitsen". Fot andre er det patetisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:14 #12 Del Skrevet i går, 16:14 Bedrevitere som trykker andre ned for å dra seg selv opp er noe av det verste jeg vet. Folk som alltid skal arrestere og korrigere andre i samtaler og gjøremål, får helt mark av sånne folk. Hvis du mener du er intellektuelt overlegen, så får du heller la det bli med den ene daten. Anonymkode: a28ad...7a3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet i går, 16:14 #13 Del Skrevet i går, 16:14 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De fleste ville oppfattet det negativt. Enten mangler du sosiale antenner, eller driver med "negging" Anonymkode: bd76b...bac Hva er negging for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:25 #14 Del Skrevet i går, 16:25 Honey Dew skrev (11 minutter siden): Hva er negging for noe? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Negging Anonymkode: bc5de...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:55 #15 Del Skrevet i går, 19:55 Allmennkunnskap? Litt som hvis jeg skulle ha tulla om noe veldig lokalt her hvor jeg bor da eller? Anonymkode: 2db9a...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden Skjønner at du er singel, TS... Anonymkode: bcda8...3ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #17 Del Skrevet 23 timer siden Kan kjenne det igjen i min vennegjeng. Har blant annet en venninne som spurte: «Hvem er kong Olav?» Ja, hvem kan det være? Har også en venninne som tok feil på månedene en gang. Fortalte at oktober kom etter juli🤣Det er ganske mange år siden desse situasjonene fant sted, men vi har det veldig gøy med dem den dag i dag. Anonymkode: 5f6cc...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden For å besvare ditt spørsmål; definitivt turn-off. Alle de andre før meg forklarer hvorfor. Hvis du ikke selv skjønner det, så har du nettopp funnet årsaken til at du mislykkes i dating. Anonymkode: 593e6...ccf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå