AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Jeg har alltid tenkt at menn var steinkåte vesener døgnet rundt, men etter å ha lest litt her inne lurer jeg på om damene nesten er mer kåte? Anonymkode: c9670...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar (endret) Det går ikke bare på kjønn hvem som er kåtest og ikke. Folk er så forskjellig og noen er kåtere enn andre uavhengig av kjønn. Kommer nok an på personen. Jeg tror menn er litt mindre redd å skjule eller si det rett ut at de er kåte enn det kvinner er, men der også kommer det nok mer an på personen. Det tenker jeg. Om det er rett eller feil vet jeg ikke. Endret 25. januar av GlitrendeSjokolade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 15.02): Jeg har alltid tenkt at menn var steinkåte vesener døgnet rundt, men etter å ha lest litt her inne lurer jeg på om damene nesten er mer kåte? Anonymkode: c9670...1f5 Jeg tror damer og menn er like kåte men noen et mer kåte en andre. Men menn er mer åpne om det og damer vil ikke bre et knull men også mye nærhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar feliek54 skrev (2 minutter siden): Jeg tror damer og menn er like kåte men noen et mer kåte en andre. Men menn er mer åpne om det og damer vil ikke bre et knull men også mye nærhet. Tror menn også vil ha nærhet😊 Anonymkode: c678a...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror menn også vil ha nærhet😊 Anonymkode: c678a...279 Det er jeg enige med deg om, men det er nok lit forskjell der allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Har opplevd kvinner som opplevdes som kåtere enn de fleste menn jeg har kjent, men tror kanskje det ligger noe i at menn kanskje er åpnere eller ærligere rundt det, og det er mer stereotyp at menn er det. Har hatt flere forhold hvor partner var vesentlig mer på enn meg, og vise versa. Så er vel ingen fasit, men tror myten ikke er helt sann at menn alltid er og kvinner er vesentlig mindre. Menn er også forskjellige med mindre behov eller trang, ikke minst kan livssituasjon og livskvalitet spille mye inn på hvor seksuell man er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Inntrykk av at det ikke er uvanlig at kvinner kan gå lengre perioder uten orgasme til tider, uten at det er noe stort problem, altså kan lysten variere mye. Hvor mange menn går en måned uten så lite som en runk uten at det skaper noe frustrasjon? Tipper det er mange færre uten at jeg har noe tall på det. Lengste uten orgasme helt fra første gang jeg opplevde det er noen få dager, og mer enn det er helt utenkelig Anonymkode: 03945...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar feliek54 skrev (20 minutter siden): Det er jeg enige med deg om, men det er nok lit forskjell der allikevel Jeg vil ha sex og nærhet. De kvinnene jeg har møtt i mitt liv er mer interessert i nærhet. Anonymkode: ad2c7...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar Kvinner og menn er i de rette settingene, omtrent like kåte, hvis ikke noe begrenser kåtheten grunnet bakenforliggende forhold. Er selv 28, er mann og hatt sex med både kvinner fra 19 til 48, begge var like kåte som meg og alder spiller ingen rolle i mine erfaringer. Faktisk var hun på 48, helt vilt kåt. Anonymkode: 08090...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 28. januar #10 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg vil ha sex og nærhet. De kvinnene jeg har møtt i mitt liv er mer interessert i nærhet. Anonymkode: ad2c7...118 Jeg skriver ikke om deg men slik det er generelt i gjennomsnitt. Jeg å elsker mye nærhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå