Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fyr jeg har offisielt vært sammen med i snart 1år, for litt siden fikk jeg se på tlf hans at han hadde nakne bilder av jenter han har vært med i forhold før. Jeg ba han slette dette hvis han respekterte meg og ønsket en framtid med meg. Han gjorde så og jeg tenkte ikke så mye mer over det. Etter en uke så spurte jeg om jeg kunne se gjennom tlf hans og i en privat mappe hadde han lagret 1 bilde av en av eksene hans i Januar nå mens vi har vært sammen. Jeg føler han har ødelagt tilliten min og helt ærlig har jeg overtenket mye om han kommer til å være utro osv framover mtp. at han er villig til å gjøre dette her mens vi er i ett forhold. Men jeg elsker han veldig sterkt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller om jeg en gang har retten til å føle meg så ille etter dette. 
…har noen andre her erfaring med sånt som dette?

Anonymkode: 15bf4...05c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forholdet er uansett dødt siden dere ikke stoler på hverandre og du føler du må se igjennom telefonen hans. 

Anonymkode: 6f8b9...ad2

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt først som sist. 

Anonymkode: 39af4...a7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg avsluttet. Hadde ikke stolt på ham igjen. Dessuten er han en mann med såpass store mangler i forståelsen av hva man gjør og ikke gjør når man er i et forhold at jeg tenker jeg ikke hadde orket å være sammen med ham.

Denne mannen kommer til å gå bak ryggen din på ene eller andre måten igjen, og nå vet han også at han må bli bedre til å skjule ting.

Ikke kast bort tid på en mann som gjør deg usikker og som du ikke kan stole på.

Anonymkode: b4195...430

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med siste, dette blir ikke bedre og han kommer til å skjule ting for deg igjen. Gå fra han nå, selv om det gjør vondt. Det blir bare enda vondere jo lenger tid du lar det skure å gå. 
Vit at du er verdt bedre behandling, og du ønsker deg en mann som skjønner hva som er grei oppførsel. 

Anonymkode: 4fdd9...7b7

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det at du går igjennom telefonen hans er så stort tillitsproblem at forholdet er dødfødt.

Anonymkode: e1a73...94e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener du burde vurdere å gå i terapi og jobbe med deg selv før du kan gå inn i et forhold.. du kan ikke drive og gå gjennom telefonen til kjærester på den måten, det er ikke normalt og ikke sunt. 

Det fører heller ingenting godt med seg, skaper bare situasjoner som dette.

Og nei, jeg synes ikke det er utroskap. Jeg forstår imidlertid at det kan være sårende.

Men det er litt vanskelig å ha sympati med deg når du har lagt litt opp til dette selv. Om en sykelig sjalu person gikk gjennom mine private ting hadde de garantert funnet noe å bli lei seg for.

Anonymkode: 02488...fda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel strengt tatt du som ødelegger tillit her, når du krever å få sjekke telefonen hans en uke etterpå.

Makan til mistillitshandling finnes vel ikke. 

Anonymkode: 7cf35...73d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har en fyr jeg har offisielt vært sammen med i snart 1år, for litt siden fikk jeg se på tlf hans at han hadde nakne bilder av jenter han har vært med i forhold før. Jeg ba han slette dette hvis han respekterte meg og ønsket en framtid med meg. Han gjorde så og jeg tenkte ikke så mye mer over det. Etter en uke så spurte jeg om jeg kunne se gjennom tlf hans og i en privat mappe hadde han lagret 1 bilde av en av eksene hans i Januar nå mens vi har vært sammen. Jeg føler han har ødelagt tilliten min og helt ærlig har jeg overtenket mye om han kommer til å være utro osv framover mtp. at han er villig til å gjøre dette her mens vi er i ett forhold. Men jeg elsker han veldig sterkt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre eller om jeg en gang har retten til å føle meg så ille etter dette. 
…har noen andre her erfaring med sånt som dette?

Anonymkode: 15bf4...05c

Ja. Jeg hadde en samboer som holdt på til bilder av eksen. Han drev og på med henne bak ryggen min. Avtalte å møte henne osv. Du bør gjøre det slutt. Det gjorde jeg. For han møtte og andre og hadde profiler på tinder blant annet. En venn viste meg det. Er ikke normalt å holde på med sånt om man er ferdig, en eks er jo noe som er over, sant? 

Anonymkode: 2b400...58e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Største røde flagget her er vel at du ber om å snoke i tlf hans 

Anonymkode: 82e21...f7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg mener du burde vurdere å gå i terapi og jobbe med deg selv før du kan gå inn i et forhold.. du kan ikke drive og gå gjennom telefonen til kjærester på den måten, det er ikke normalt og ikke sunt. 

Det fører heller ingenting godt med seg, skaper bare situasjoner som dette.

Og nei, jeg synes ikke det er utroskap. Jeg forstår imidlertid at det kan være sårende.

Men det er litt vanskelig å ha sympati med deg når du har lagt litt opp til dette selv. Om en sykelig sjalu person gikk gjennom mine private ting hadde de garantert funnet noe å bli lei seg for.

Anonymkode: 02488...fda

Er nok han som trenger terapi her 👍 så klart har denne stakkars damen rett på å vite at han holder på og drømmer om eksen enda! Hun fortjener bedre! 

Anonymkode: 2b400...58e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du kalle det utroskap for at du skal si at det ikke er ok for deg?

Anonymkode: 87755...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...