Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 andre enn meg som har oppdaget dette fantastisk morsomme playstation-spillet? Jeg er fullstendig hektet (og det blir jo ikke verre av at jeg er kjempeflink og slår alle i støvlene ). Finnes det flere lignende spill med samme konsept?
Gjest Hilde K S Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Jeg spiller det med tolvåringen vår. Det og singstar. Vi er vanvittig gode på en sang sm heter The reason! Buzz kommer i en slags allmennvitenskapelig utgave snart.
:-) anna Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Vii spiller det også, men mannen er mer fan en meg. Sikkert fordi han er så irriterende god Gleder meg til det kommer vanlig allmennkunnskapspill utpå våren.
Cuba Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Ja!! Jeg spiller mye Buzz!! :D Veldig morsomt! Men morsomst når man er 4 egentlig! Spiller man det veldig ofte i strekk kan man bli litt lei men.. Gleder meg kjempe mye til den andre versjonen kommer!
Lassie Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Jepp, vi investerte i det i februar. Har spilt det en del, hatt temmelig dilla en stund. Nå skulle jegk anskje ønske vi hadde brukt pengene mer fornuftig, men etterpåklokskap nytter ikke Gøy er det iallfall - men morsomst om man er 3-4 stykker!
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Buzz er gøy! Jeg gleder meg stort til neste utgave og håper de beholder programlederen, han er et funn! Når vi glemmer å trykke spillet videre f.eks - og han slenger hodet innom for å minne oss på at vi må trykke..... *ler meg i hjel*
Lassie Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 Jeg er kjempelei programlederen, jeg, da, så vi pleier å bare ta hurtigquizz'en med 100 spørsmål, da slipper vi den masete programlederen...
Gjest LoisLane Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 Jeg spiller det med tolvåringen vår. Det og singstar. Vi er vanvittig gode på en sang sm heter The reason! Å, det er mitt glansnummer! Buzz kommer i en slags allmennvitenskapelig utgave snart. ← Den skal jeg ha!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #9 Skrevet 7. mars 2006 Jeg kjøpte det den dagen det kom ut i butikkene nå skal jeg kjøpe med 2'ern som har flere kategorier enn musikk! elsker det spillet!
Gjest LoisLane Skrevet 7. mars 2006 #10 Skrevet 7. mars 2006 Senere i år kommer en versjon for små barn også. Gromt!
Gjest Lupi ii. Skrevet 7. mars 2006 #11 Skrevet 7. mars 2006 Jeg kjøpte det den dagen det kom ut i butikkene nå skal jeg kjøpe med 2'ern som har flere kategorier enn musikk! elsker det spillet! ← og det var meg
Angelheart Skrevet 7. mars 2006 #12 Skrevet 7. mars 2006 Fikk Playstation2 med Buzz i julegave av mannen og har vært hektet siden. Men, som flere sier, det er mest moro med 3-4. Er gøy at man kan velge både gammel og ny musikk, for da kan 14-åringen være med på samme nivå som oss voksne. Hun vinner på de nye spørsmålene, mens jeg er overlegen på gammel musikk. Mannen er bare dårlig taper og gleder seg til TP-versjonen kommer nå i mars.
rabben Skrevet 7. mars 2006 #13 Skrevet 7. mars 2006 Buzz er noe av det kjekkeste jeg har spillt på lenge! :D
treningsjenta Skrevet 7. mars 2006 #14 Skrevet 7. mars 2006 henger meg på her.. vanvittig morsomt spill.. elsker programlederen ja!! vi vil ha flere spill som dette ja...
Montezuma Skrevet 8. mars 2006 #15 Skrevet 8. mars 2006 Å, det er mitt glansnummer! ← Mitt oxo! Jeg er sjef på The reason! hehe
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #17 Skrevet 8. mars 2006 Nå fikk jeg skikkelig lyst til å investere i BUZZ jeg også! Kanskje samboeren ikke skal få ha Playstationen sin i fred lenger
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mars 2006 #18 Skrevet 8. mars 2006 Høh! Her trodde jeg at jeg var verdensmester på The reason! *kommer ut av fantasiverdenen min*
Gjest lilletroll Skrevet 8. mars 2006 #19 Skrevet 8. mars 2006 BUZZ er knall gøy, og vi kjempegleder oss til neste utgave kommer. Noen som vet når???
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #20 Skrevet 8. mars 2006 Jeg kjøpte Buzz til broren min til jul, og det var jeg og mamma som ble hekta, selv om mamma bare liker å spille med eldre musikk, for da har hun faktisk en sjans.. Pappa tipper bare feil, så det er ikke alltid han vil være med, men jeg tror nok at en allmennvariant vil passe han mye bedre, for han er helt elendig på musikk iallefall Kjempesosialt, så vi spilte mye i romjula med slekt og venner også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå