Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

andre enn meg som har oppdaget dette fantastisk morsomme playstation-spillet? Jeg er fullstendig hektet (og det blir jo ikke verre av at jeg er kjempeflink og slår alle i støvlene :ler: ).

Finnes det flere lignende spill med samme konsept?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg spiller det med tolvåringen vår. Det og singstar. Vi er vanvittig gode på en sang sm heter The reason!

Buzz kommer i en slags allmennvitenskapelig utgave snart.

Skrevet

Vii spiller det også, men mannen er mer fan en meg. Sikkert fordi han er så irriterende god ;)

Gleder meg til det kommer vanlig allmennkunnskapspill utpå våren.

Skrevet

Ja!! Jeg spiller mye Buzz!! :D

Veldig morsomt! Men morsomst når man er 4 egentlig!

Spiller man det veldig ofte i strekk kan man bli litt lei men..

Gleder meg kjempe mye til den andre versjonen kommer! :P

Skrevet

Jepp, vi investerte i det i februar. Har spilt det en del, hatt temmelig dilla en stund.

Nå skulle jegk anskje ønske vi hadde brukt pengene mer fornuftig, men etterpåklokskap nytter ikke ;)

Gøy er det iallfall - men morsomst om man er 3-4 stykker!

Gjest gjesta
Skrevet

Buzz er gøy! :hoppe: Jeg gleder meg stort til neste utgave og håper de beholder programlederen, han er et funn! :hoho:

Når vi glemmer å trykke spillet videre f.eks - og han slenger hodet innom for å minne oss på at vi må trykke..... *ler meg i hjel*

Skrevet

Jeg er kjempelei programlederen, jeg, da, så vi pleier å bare ta hurtigquizz'en med 100 spørsmål, da slipper vi den masete programlederen...

Gjest LoisLane
Skrevet
Jeg spiller det med tolvåringen vår. Det og singstar. Vi er vanvittig gode på en sang sm heter The reason!

Å, det er mitt glansnummer!

Buzz kommer i en slags allmennvitenskapelig utgave snart.

Den skal jeg ha!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte det den dagen det kom ut i butikkene :) nå skal jeg kjøpe med 2'ern som har flere kategorier enn musikk! elsker det spillet!

Gjest LoisLane
Skrevet

Senere i år kommer en versjon for små barn også. Gromt!

Gjest Lupi ii.
Skrevet
Jeg kjøpte det den dagen det kom ut i butikkene :) nå skal jeg kjøpe med 2'ern som har flere kategorier enn musikk! elsker det spillet!

og det var meg :)

Skrevet

Fikk Playstation2 med Buzz i julegave av mannen og har vært hektet siden. Men, som flere sier, det er mest moro med 3-4.

Er gøy at man kan velge både gammel og ny musikk, for da kan 14-åringen være med på samme nivå som oss voksne.

Hun vinner på de nye spørsmålene, mens jeg er overlegen på gammel musikk. ;)

Mannen er bare dårlig taper og gleder seg til TP-versjonen kommer nå i mars. :ler:

Skrevet

Buzz er noe av det kjekkeste jeg har spillt på lenge! :D

Skrevet

henger meg på her.. vanvittig morsomt spill.. elsker programlederen ja!! vi vil ha flere spill som dette ja... :klappe:

Skrevet
Å, det er mitt glansnummer!

Mitt oxo! Jeg er sjef på The reason! hehe :ler:

Skrevet

Buzz er gøy! Jeg ønsker meg det.. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å investere i BUZZ jeg også! Kanskje samboeren ikke skal få ha Playstationen sin i fred lenger ;)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Høh! Her trodde jeg at jeg var verdensmester på The reason! *kommer ut av fantasiverdenen min*

Gjest lilletroll
Skrevet

BUZZ er knall gøy, og vi kjempegleder oss til neste utgave kommer. Noen som vet når???

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte Buzz til broren min til jul, og det var jeg og mamma som ble hekta, selv om mamma bare liker å spille med eldre musikk, for da har hun faktisk en sjans.. Pappa tipper bare feil, så det er ikke alltid han vil være med, men jeg tror nok at en allmennvariant vil passe han mye bedre, for han er helt elendig på musikk iallefall :)

Kjempesosialt, så vi spilte mye i romjula med slekt og venner også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...