AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Og hvor lenge har dere holdt det gående? Anonymkode: f23b9...142
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Vi har truffet hverandre rett i overkant av et år. Vi har ingen kontakt utover når vi møtes. Følger hverandre ikke på sosiale medier osv. Vår relasjon handler utelukkende om sex. Anonymkode: c2f84...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar På snap, ukentlig. Det er også der vi avtaler nye treff.. Anonymkode: c38a3...a11
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Då ofte vi kan på snap, det er vidunderlig. Anonymkode: 17ccd...491
feliek54 Skrevet 28. januar #5 Skrevet 28. januar (endret) AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 14.28): Og hvor lenge har dere holdt det gående? Anonymkode: f23b9...142 Har hat en del elskere både ons og flere mer lit fast. Hun ene hadde vi kontakt i over 1 år. Dessverre flere år siden sist. er ikke så lett å få kontakt lenger. Skulle ønske noen dame tok kontakt med meg Endret 30. januar av feliek54
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Skrevet 28. januar Aldri, bortsett fra hyperkorte meldinger om neste møte. Vi veksler knapt et ord - heller ikke når vi møtes. Det handler utelukkende om fysisk sex, og ingenting om menneskelig kontakt. Anonymkode: e73ea...43e
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Skrevet 28. januar Dersom definisjonen av en elsker i denne tråden er å være utro, så vil jeg si at dette var en veldig kvalmende tråd som skildrer avskyelige handlinger. Anonymkode: 11aad...604 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Skrevet 29. januar Kontakt på snap og telefon hver dag. Begynte for fem år siden. Anonymkode: 34fc7...d83 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #10 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dersom definisjonen av en elsker i denne tråden er å være utro, så vil jeg si at dette var en veldig kvalmende tråd som skildrer avskyelige handlinger. Anonymkode: 11aad...604 For mitt vedkommende så snakker jeg om en jeg treffer for sex. Jeg er selvfølgelig ikke i et forhold med noen. Som nevnt tidligere. Vi har null kontakt utenom praktisk avtale om treff. Har hverandre ikke på snap, insta osv. Anonymkode: c2f84...dd3
AnonymBruker Skrevet 29. januar #11 Skrevet 29. januar Jeg er elskerinne til en gift mann. Jeg forlanger kontakt hver dag, ellers gidder jeg ikke treffe han. Han holder dette kravet😉 Anonymkode: 8a391...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #12 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er elskerinne til en gift mann. Jeg forlanger kontakt hver dag, ellers gidder jeg ikke treffe han. Han holder dette kravet😉 Anonymkode: 8a391...ac9 Aldri skjønt hva som driver folk til å skrive trollete tulleinnlegg på kvinneguiden😊 Tror du virkelig folk biter på sånne åpenbare tulleinnlegg? Anonymkode: c2f84...dd3
AnonymBruker Skrevet 29. januar #13 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Aldri skjønt hva som driver folk til å skrive trollete tulleinnlegg på kvinneguiden😊 Tror du virkelig folk biter på sånne åpenbare tulleinnlegg? Anonymkode: c2f84...dd3 Det var et av mine kriterier, ellers dabber min interesse av. Så vi holder spenningen oppe med snap hver dag. Gidder ikke sex en gang i mnd, uten kontakt imellom. Anonymkode: 8a391...ac9 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #14 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): For mitt vedkommende så snakker jeg om en jeg treffer for sex. Jeg er selvfølgelig ikke i et forhold med noen. Som nevnt tidligere. Vi har null kontakt utenom praktisk avtale om treff. Har hverandre ikke på snap, insta osv. Anonymkode: c2f84...dd3 Da er det vel ikke en elsker? Men en fuckfriend/buddy/friends with benefits? Anonymkode: 027df...ade
AnonymBruker Skrevet 29. januar #15 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Da er det vel ikke en elsker? Men en fuckfriend/buddy/friends with benefits? Anonymkode: 027df...ade Nei, betydningen venner med fordeler ligger i ordet "venner". Dersom man ikke har kontakt mellom treff er man vel ikke venner.. Her har vi kontakt flere ganger i uka, og møtes en til to ganger i måneden 👌 Helt perfekt. Anonymkode: 33263...b68 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar #16 Skrevet 31. januar Ukentlig kontakt på snap, har holdt det gående i 3 år nå. Anonymkode: f9417...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå