AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Blir de sett ned på hvis de ikke har et aktivt seksuell liv? Jeg får et inntrykk av i dette forumer fra divere tråder. Anonymkode: dcacc...8e2
ms. Perfect Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Hvorfor i all verden vet andre hvor mye sex andre mennesker har, og hvorfor skulle mengden sex ha noe med status å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Skrevet 25. januar ms. Perfect skrev (2 minutter siden): Hvorfor i all verden vet andre hvor mye sex andre mennesker har, og hvorfor skulle mengden sex ha noe med status å gjøre? Tenkte det samme, takk og lov og pris herren at jeg ikke vet noe som helst om det hos noen jeg kjenner. Eneste unntaket er når noen forteller at de er gravide, da vet jeg at de har hatt det minst en gang 😛 Anonymkode: d6689...501
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Skrevet 25. januar Altså, folk ser ned på andre av veldig mange rare grunner. Finnes nok merkverdige folk som ser ned på folk pga sexlivet også, om det er mye eller lite... Anonymkode: a29e8...e37
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Altså, folk ser ned på andre av veldig mange rare grunner. Finnes nok merkverdige folk som ser ned på folk pga sexlivet også, om det er mye eller lite... Anonymkode: a29e8...e37 Men da må de jo først vite noe om det. Anonymkode: d6689...501
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Blir de sett ned på hvis de ikke har et aktivt seksuell liv? Jeg får et inntrykk av i dette forumer fra divere tråder. Anonymkode: dcacc...8e2 Nei. Eneste stedet jeg noen gang har hørt/sett noe til dette, er på forumet KG-seksualitet. I den virkelige verden driter folk flest i andre sitt sexliv. Anonymkode: 7cbb0...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå