Gå til innhold

Menn eller kvinner for den slags skyld blir sett ned på hvis de har lite eller ingen sex om dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir de sett ned på hvis de ikke har et aktivt seksuell liv? Jeg får et inntrykk av i dette forumer fra divere tråder. 

Anonymkode: dcacc...8e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 37a81...de7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: a869d...0ee

Skrevet

Hvorfor i all verden vet andre hvor mye sex andre mennesker har, og hvorfor skulle mengden sex ha noe med status å gjøre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei..?

Anonymkode: d503d...24b

AnonymBruker
Skrevet
ms. Perfect skrev (2 minutter siden):

Hvorfor i all verden vet andre hvor mye sex andre mennesker har, og hvorfor skulle mengden sex ha noe med status å gjøre?

Tenkte det samme, takk og lov og pris herren at jeg ikke vet noe som helst om det hos noen jeg kjenner. Eneste unntaket er når noen forteller at de er gravide, da vet jeg at de har hatt det minst en gang 😛 

Anonymkode: d6689...501

AnonymBruker
Skrevet

Altså, folk ser ned på andre av veldig mange rare grunner. Finnes nok merkverdige folk som ser ned på folk pga sexlivet også, om det er mye eller lite... 

Anonymkode: a29e8...e37

Skrevet

Nei, det stemmer ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Altså, folk ser ned på andre av veldig mange rare grunner. Finnes nok merkverdige folk som ser ned på folk pga sexlivet også, om det er mye eller lite... 

Anonymkode: a29e8...e37

Men da må de jo først vite noe om det. 

Anonymkode: d6689...501

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Blir de sett ned på hvis de ikke har et aktivt seksuell liv? Jeg får et inntrykk av i dette forumer fra divere tråder. 

Anonymkode: dcacc...8e2

Nei.

Eneste stedet jeg noen gang har hørt/sett noe til dette, er på forumet KG-seksualitet.

I den virkelige verden driter folk flest i andre sitt sexliv.

Anonymkode: 7cbb0...496

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...